19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Starbucks: Πτώσεις στις πωλήσεις και αποτυχία της στρατηγικής προσέλκυσης πελατών

    Σημαντική πτώση στις πωλήσεις ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο χρήσης του 2024, η Starbucks. Πρόκειται για την πρώτη τριμηνιαία διολίσθηση που καταγράφει η εταιρεία από το 2020 και τις μέρες που η πανδημία συντάραξε τον κλάδο.

    Τα έσοδα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση στα 8,6 δισ. δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ήταν επίσης χαμηλότερα, σημειώνοντας πτώση 8% στα 0,68 δολάρια.

    Τα καθαρά κέρδη του δεύτερου τριμήνου ήταν 772,4 εκατομμύρια δολάρια ή 68 σεντς ανά μετοχή, από 908,3 εκατομμύρια δολάρια ή 79 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

    Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν 2% στα 8,56 δισ. δολάρια.

    Επίσης η εταιρεία αναθεώρησε προς τα κάτω το guidance για την αύξηση των εσόδων της το 2024 σε χαμηλά μονοψήφια νούμερα, από την προηγούμενη εκτίμηση που ήταν 7% έως 10%.

    Τα Starbucks προσπάθησαν να προσελκύσουν πελάτες με απογευματινές προσφορές και νέα προϊόντα, ωστόσο δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα αφήνοντας μάλλον ασυγκίνητους τους πελάτες.

    Πλέον σχεδιάζει να προσθέσει νέες προσφορές στην εφαρμογή της, αφού στις ΗΠΑ, το 31% όλων των συναλλαγών του δεύτερου τριμήνου έγινε μέσω του app.

    Ωστόσο, ο αριθμός των ενεργών μελών μειώθηκε στα 32,8 εκατομμύρια, έναντι 34,3 εκατομμυρίων το προηγούμενο τρίμηνο.

    Πολλοί πελάτες δεν ολοκληρώνουν τις παραγγελίες εφαρμογών τους λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής ή έλλειψης διαθεσιμότητας προϊόντων.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα