Η Tata Starbucks Private Limited ανακοίνωσε την Τρίτη τον στόχο της να λειτουργήσει 1.000 καταστήματα στην Ινδία μέχρι το 2028. Η κοινοπραξία 50–50 μεταξύ της Starbucks Coffee Company (SBUX) και της Tata Consumer Products Limited έθεσε μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην κατάρτιση των τοπικών συνεργατών για θέσεις εργασίας, στο άνοιγμα νέων καταστημάτων που εξυπηρετούν τους πελάτες με μια ανώτερη εμπειρία και στην προώθηση του καφέ ινδικής προέλευσης στους πελάτες της Starbucks σε όλο τον κόσμο. Το σχέδιο περιλαμβάνει την προώθηση της μάρκας σε πόλεις της 2ης και 3ης βαθμίδας, τον διπλασιασμό του εργατικού δυναμικού και τη διαφοροποίηση των μορφών των καταστημάτων ώστε να ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των πελατών.
“Ήδη μια οικονομία τρισεκατομμυρίων δολαρίων, η Ινδία βρίσκεται σε σημείο καμπής και προβλέπεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο μέχρι το 2030 σύμφωνα με τις οικονομικές προβλέψεις, καθιστώντας την περιοχή εστίασης της ανάπτυξης για τη Starbucks. Η στρατηγική σημασία της Ινδίας ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Starbucks παγκοσμίως θα δει τη Starbucks να διπλασιάζει την παρουσία της στην αγορά”.
Όπως είναι σήμερα, η Tata Starbucks λειτουργεί πλέον σε περισσότερα από 390 καταστήματα σε 54 πόλεις της Ινδίας, με περίπου 4.300 υπαλλήλους. Η Tata Starbucks σχεδιάζει να ανοίξει το δεύτερο κατάστημα Starbucks Reserve φέτος, στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης δέσμευσης να αναβαθμίσει την εμπειρία του καφέ στην Ινδία. Η Starbucks (SBUX) εισήλθε για πρώτη φορά στην ινδική αγορά τον Οκτώβριο του 2012 μέσω της κοινοπραξίας 50–50 με την Tata Consumer Products Limited.
Η Starbucks (SBUX) έχει ξεκάθαρα αξιολόγηση Buy σε όλες τις απόψεις των αναλυτών της Wall Street.
Παρά τα θετικά νέα, οι μετοχές της Starbucks (SBUX) υποχώρησαν κατά 1% στις πρώτες συναλλαγές της Τρίτης. Η μετοχή της αλυσίδας καφέ έχει υποχωρήσει περίπου 3% μέχρι στιγμής στις αρχές του 2024, ωστόσο η μερισματική απόδοση για τους νέους αγοραστές της μετοχής είναι 2,42%.