Eξοικονόμηση χρόνου, ευκολότερη σύγκριση τιμών, γρήγορος εντοπισμός των προϊόντων και ευκολία αγορών από την πολυθρόνα του σπιτιού όλες τις ώρες της ημέρας αποτελούν το τετράπτυχο της επιλογής των αγορών από το online σουπερμάρκετ για τους Έλληνες καταναλωτές. Μάλιστα, ήδη το 17,1% πραγματοποιούν αγορές μία φορά την εβδομάδα.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της EXCEED CONSULTING με θέμα «Οι συνήθειες, οι προτιμήσεις των e-shoppers και γιατί επιλέγουν ένα online super market», οι κυριότεροι λόγοι επιλογής αγορών από το online σουπερμάρκετ αφορούν την εξοικονόμηση χρόνου και την ευκολότερη σύγκριση των τιμών. Η εξοικονόμηση χρόνου αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής για σχεδόν επτά στους δέκα καταναλωτές, με δεύτερη την ευκολία που προσφέρει ο ηλεκτρονικός τρόπος αγορών (55,7%).
Η έρευνα έγινε με τυχαία σωματοποιημένη δειγματοληψία σε δείγμα 1.000 e-shoppers σε ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25 έως 55 ετών, σε όλη τη χώρα, και έδειξε ότι το 74,9% θεωρεί ότι τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου σε σχέση με τις αγορές από φυσικά καταστήματα, το 65,4% θεωρεί ότι πραγματοποιεί πιο εύκολα και στοχευμένα τις αγορές του, το 57,4% εκτιμά ότι είναι ιδιαιτέρως εξυπηρετικές οι εναλλακτικές που δίνονται αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα, ενώ σχεδόν ο ένας στους δύο καταναλωτές εκτιμά ότι θεωρεί πως έχει καλύτερη/ευκολότερη δυνατότητα για σύγκριση τιμών.