Τέλος στη δωρεάν διανομή των ηλεκτρονικών παραγγελιών βάζει από τις 5 Μαρτίου 2024 η «Μασούτης», ακολουθώντας τον δρόμο που πρώτη χάραξε ήδη από πέρυσι η «Σκλαβενίτης». Όπως και η τελευταία, αποφάσισε να παρέχει δωρεάν μεταφορικά μόνο για αρκετά μεγάλης αξίας παραγγελίες, άνω των 90 ευρώ.
Όπως υποστηρίζουν οι αλυσίδες, το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων εξακολουθεί να μην παράγει κέρδη και σε πρώτη φάση οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ καλούνται τουλάχιστον να περιορίσουν το κόστος λειτουργίας.
Υπενθυμίζεται ότι η «Σκλαβενίτης» επιβάλλει χρέωση 5 ευρώ για παραγγελίες έως 30 ευρώ και 2,50 ευρώ για παραγγελίες από 30 έως 100 ευρώ. Για αγορές από 100 ευρώ και άνω, δεν υπάρχει χρέωση. Η αλυσίδα δεν έχει επιβάλλει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος και η My Market εφαρμόζουν ελάχιστο όριο παραγγελίας, αμφότερες τα 25 ευρώ, και παρέχουν δωρεάν διανομή για μικρότερης αξίας παραγγελίες, πάνω από 45 ευρώ η ΑΒ και 59 ευρώ η MyMarket, ενώ η «Κρητικός» εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ.