Στην τελική γραμμή του ισολογισμού, η κερδοφορία της εταιρείας Ανδρικόπουλος αυξήθηκε κατά 27%-28% σε σχέση με τη χρήση 2021/2022, με τα προ φόρων κέρδη να κλείνουν στα 2,23 εκατ. ευρώ και τα καθαρά σε 1,72 εκατ. ευρώ.
Ετσι, με υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης έκλεισε το 2023 για την αχαϊκή αλυσίδα super market, Ανδρικόπουλος.
Στην οικονομική χρήση 2022/2023 που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, η εταιρεία εμφάνισε τζίρο 59,3 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 9,73% σε σχέση με τη χρήση 2021/2022. Επίσης το μεικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε 15,2 εκατ. ευρώ (+10,46%) ενώ το EBITDA ενισχύθηκε κατά 20%, στα 3,52 εκατ. ευρώ.
Η αλυσίδα από το 2006 επεκτάθηκε στον κλάδο της αρτοποιίας και διαθέτει δύο φούρνους στην Πάτρα. Επίσης από το 2011 λειτουργεί υπερσύγχρονο κέντρο διανομών έκτασης 6.000 τ.μ. στην περιοχή της Οβρυάς. Προϊόντα ξηρού φορτίου, συντήρησης και κατάψυξης αποθηκεύονται και διανέμονται στα καταστήματα καθημερινά από το κέντρο. Στον ίδιο χώρο συστεγάζονται τα γραφεία διεύθυνσης και το λογιστήριο της εταιρείας.
Η εταιρεία αύξησε κατά 21 άτομα το προσωπικό της (στα 591) και το μισθολογικό κόστος κατά 9,4% (στα 8,61 εκατ. ευρώ). Παράλληλα, το κόστος των αποθεμάτων αυξήθηκε σε ποσοστό 9,48% (στα 44,11 εκατ. ευρώ).
Η εταιρεία διαθέτει 13 καταστήματα στον νομό Αχαΐας για την διάθεση των εμπορευμάτων της. Συγκεκριμένα στην Πάτρα έχει 10 καταστήματα και από ένα σε Ρίο, Αγιο Βασίλειο στην Οβρυά και Κάτω Αχαΐα. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Money Review ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Χάρης Ανδρικόπουλος, στο πλάνο της διοίκησης είναι το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην περιοχή Ψάχου, στο νότιο διαμέρισμα της Πάτρας, όπου έχει ήδη αγοραστεί το οικόπεδο.