22.4 C
Athens
Sunday, May 19, 2024
More

    Σκοτεινές πρακτικές που διατηρούν τη ροή πωλήσεων της Ρωσίας

    Οι πωλητές της ρωσικής νάφθας – η οποία χρησιμοποιείται κυρίως για την κατασκευή πλαστικών και πετροχημικών – αντιμετωπίζουν περισσότερα εμπόδια να φέρουν το προϊόν στην αγορά από τότε που τέθηκαν σε ισχύ οι κυρώσεις στις αρχές Φεβρουαρίου. Αυτό οδήγησε σε μέτρα όπως η επισήμανση του καυσίμου ως βενζίνης ή των φορτίων που φεύγουν από λιμάνια χωρίς προορισμό.

    Δεν υπάρχει ξεκάθαρη, αποκλειστική διέξοδος για τη ρωσική νάφθα τώρα που οι μεγάλοι αγοραστές της, η Νότια Κορέα και η Ευρώπη, δεν μπορούν να την πάρουν άμεσα.

    Η έλλειψη αγοραστών που μπορούν να απορροφήσουν μεγάλες ποσότητες νάφθας έχει επιδεινώσει το πρόβλημα για τη Ρωσία. Η Κίνα και η Ινδία παίρνουν περισσότερα, αλλά και οι δύο έχουν άφθονες εγχώριες προμήθειες, ενώ η Νότια Κορέα – ένας βασικός καταναλωτής πριν από τον πόλεμο – έχει αποφύγει τις άμεσες εισαγωγές μετά τις κυρώσεις. Ωστόσο, η Βραζιλία υπήρξε σπάνια φωτεινό σημείο.

    Η Ρωσία απέστειλε περίπου 1,34 εκατομμύρια τόνους νάφθα τον Μάρτιο, παρόμοιος όγκος με την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά παραμένουν ερωτήματα εάν η χώρα μπορεί να διατηρήσει τέτοιες ροές τους επόμενους μήνες.

    Η ρωσική βενζίνη έχει παρατηρηθεί να ρέει σε δεξαμενές αποθήκευσης στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Δυτική Αφρική, κάτι που στο παρελθόν ήταν σπάνιο.

    Υπάρχει οικονομικό κίνητρο για αυτό το μέτρο. Οι κυρώσεις θέτουν ανώτατο όριο 45 $ το βαρέλι για τη ρωσική νάφθα, αλλά οι τιμές της αγοράς είναι επί του παρόντος πάνω από αυτό το επίπεδο, ενώ η βενζίνη έχει πολύ υψηλότερο όριο των 100 $ το βαρέλι.

    Οι εκπτώσεις στη ρωσική νάφθα μπορεί επίσης να χρειαστεί να διευρυνθούν για να δικαιολογήσουν τον κίνδυνο που αναλαμβάνουν οι αγοραστές.

    Ένας βασικός δρόμος για πολλά από τα προϊόντα της Μόσχας ήταν ένα μέτρο γνωστό ως επανεγγραφή ή η ανάμειξη με μη ρωσικά καύσιμα σε εμπορικούς κόμβους όπως η Σιγκαπούρη και η Φουτζάιρα στα ΗΑΕ. Η πρακτική απέκτησε ρυθμό μετά τον πόλεμο και δεν έχει δείξει σημάδια υποχώρησης από τότε που επιβλήθηκαν οι κυρώσεις.

    Οι όγκοι νάφθας που φορτώθηκαν από τη Ρωσία και σηματοδοτούσαν τη Σιγκαπούρη σχεδόν τετραπλασιάστηκαν σε περίπου 164.000 τόνους τον Μάρτιο, σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Τα φορτία που σηματοδοτούν τα ΗΑΕ εκτινάχθηκαν στους 156.000 τόνους από το μηδέν.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα