16 C
Athens
Friday, October 18, 2024
More

    Σημαντικά ωφελήθηκαν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από το τρέχον πληθωριστικό πλαίσιο

    Σημαντικά ωφελήθηκαν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από το τρέχον πληθωριστικό πλαίσιο, σημειώνοντας διψήφια αύξηση σε ορισμένες κατηγορίες. Ωστόσο, και στα εν λόγω προϊόντα οι αυξημένες τιμές οδήγησαν σε μείωση του όγκου των πωλήσεων σε ορισμένα τμήματα, σύμφωνα με έρευνα της Circana που παρουσίασε το European Supermarket Magazine.

    Αναλυτικότερα, η αξία πωλήσεων ιδιωτικών ετικετών παρουσίασε αύξηση κατά
    10,4% το 2022 σε πανευρωπαϊκή βάση. Αυτό ισοδυναμεί με επιπλέον 21,6
    δισεκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν για ιδιωτικές ετικέτες σε όλη την ήπειρο. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι ο όγκος πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αυξήθηκαν οριακά, ειδικότερα κατά 0,4%, υποδεικνύοντας το επίπεδο στο οποίο αυξήθηκαν οι τιμές το 2022.

    «Παρά το γεγονός ότι οι ιδιωτικές ετικέτες πραγματοποιούν ακόμη υψηλότερες πληθωριστικές αυξήσεις τιμών, η ζήτησή τους συνεχίζει να αυξάνεται» σχολιάζει, μεταξύ άλλων, στο European Supermarket Magazine ο Ananda Roy, global SVP, strategic growth insights της Circana.

    Η ιδιωτική ετικέτα σημείωσε αύξηση κατά 14,6% στην αξία πωλήσεων της στη Γερμανία

    Εστιάζοντας μεμονωμένα τώρα σε ευρωπαϊκές χώρες όπου η ιδιωτική ετικέτα έδειξε την καλύτερη επίδοση, στη Γερμανία σημειώθηκε αύξηση κατά 14,6% στην αξία πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 2022. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον 8,4 δισεκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν από τους καταναλωτές. Ο όγκος πωλήσεων, εντωμεταξύ, αυξήθηκε μόλις κατά 1,5%.

    Η ισχυρότερη αύξηση όγκου πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας σημειώθηκε στην Ισπανία

    Όπως η Γερμανία, έτσι και η Ισπανία σημείωσε σημαντική αύξηση στην αξία πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας, με ρυθμό ανάπτυξης 14,6%, ήτοι επιπλέον 4,99 δισεκατομμύρια ευρώ. Η αύξηση στον όγκο πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι ισχυρότερη από αυτή των άλλων χωρών που περιλαμβάνονται στην εν λόγω μελέτη, με αύξηση 3%.

    Ιταλία: Ο κύριος μοχλός αύξησης της αξίας πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας ήταν η κατηγορία των ποτών

    Στην Ιταλία, η αξία των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας έφτασε στο +12,3% το 2022, αντιπροσωπεύοντας συνολική πρόσθετη δαπάνη 2,68 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο όγκος πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είχε αύξηση 2,8%. Η κατηγορία των ποτών ήταν ο κύριος μοχλός αύξησης της αξίας πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας πέρυσι, με ποσοστό +17,1%.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα