Τα ζαχαρωτά γλυκά και τα eggnog μπορεί να κυριαρχούν στην αμερικανική εορταστική αισθητική, αλλά οι αμερικανικές εταιρείες ζαχαροπλαστικής αισθάνονται κάθε άλλο παρά χαρούμενοι καθώς περνούν σε ένα από τα πιο δύσκολα χρόνια της αγοράς ζάχαρης .
Οι παρατεταμένες ξηρασίες στις μεγάλες παραγωγές ζαχαροκάλαμου Μεξικό και Λουιζιάνα βοήθησαν να ωθήσουν τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης ζάχαρης των ΗΠΑ στο υψηλότερο επίπεδο για αυτήν την εποχή /
Έτσι οι χρήστες αναγκάστηκαν να στραφούν σε εισαγωγές με υψηλό κόστος. Οι ζαχαροπλάστες για να καλύψουν την διαφορά του κόστους αυξάνουν επίσης τις τιμές για τους καταναλωτές , με την ελπίδα ότι δεν θα χάσουν το αγοραστικό τους κοινό αφού είναι γιορτές.
Η Candy είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ: Οι λιανικές πωλήσεις ζαχαροπλαστικής προβλέπεται να ανέλθουν σε 48,8 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα καταναλωτών Euromonitor International.
Η Εθνική Ένωση Ζαχαροπλαστείων εκτιμά ότι περίπου 1.600 εγκαταστάσεις παραγωγής και στις 50 πολιτείες, ο τομέας των ΗΠΑ απασχολεί περισσότερους από 200.000 ανθρώπους, με υπερδιπλάσιο αριθμό έμμεσους ρόλους, όπως οι προμηθευτές.
Οι τιμές καταναλωτή για τα είδη ζαχαροπλαστικής αυξήθηκαν κατά 13,4% το δωδεκάμηνο που έληξε στις 25 Νοεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία της ερευνήτριας καταναλωτών NIQ, ξεπερνώντας τα συνολικά κέρδη στα παντοπωλεία.