Σε 62,8 δισεκατομμύρια δολάρια αποτιμήθηκε το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς παγωτού το 2021, ενώ αναμένεται να αυξηθεί σε 84,2 δισεκατομμύρια μέχρι το 2025 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 3,7%, σύμφωνα με στοιχεία της πρόσφατης έρευνας της Gitnux.
Αναλυτικότερα, οι Αμερικανοί καταναλωτές βρίσκονται παγκοσμίως στην κορυφή της κατά κεφαλήν κατανάλωσης, αγγίζοντας τα 13 λίτρα ανά άτομο ετησίως, ενώ η Κίνα παρήγαγε 4,92 εκατομμύρια μετρικούς τόνους μόνο το 2020.
Οι πωλήσεις παγωτού στις ΗΠΑ αντιπροσώπευαν περίπου το 10% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων
Τα συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία της Gitnux αποδεικνύουν ότι το παγωτό έχει τεράστια δημοτικότητα ανάμεσα στους Αμερικανούς καταναλωτές, παρά τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τάσεις στη διατροφή. Ειδικότερα, οι πωλήσεις παγωτού στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν περίπου το 10% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων. Με τις ΗΠΑ να είναι από τους σημαντικότερους παίκτες στην παγκόσμια αγορά παγωτού, υπογραμμίζεται ότι πάνω από το 66% των Αμερικάνων καταναλωτών προτιμούσε να αγοράζει παγωτό και κατεψυγμένα γλυκά από τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ συγκριτικά με άλλα κανάλια της λιανικής.
Ευρώπη: Πάνω από 10.000 εταιρείες ασχολούνται με την παραγωγή παγωτού
Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στην ευρωπαϊκή αγορά του παγωτού, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Gitnux, πάνω από 10.000 εταιρείες ασχολούνται με την παραγωγή παγωτού, γεγονός που αποδεικνύει το τεράστιο μέγεθος της εν λόγω βιομηχανίας στην περιοχή. Επιπλέον, επισημαίνεται ότι ο τεράστιος αριθμός επιχειρήσεων που έχουν δημιουργηθεί για να καλύψουν τη ζήτηση των Ευρωπαίων καταναλωτών υπογραμμίζει επίσης τις δυνατότητες ανάπτυξης στον κλάδο μέσα στην επόμενη διετία.
Τι αναμένεται για την παγκόσμια αγορά παγωτού μέχρι το 2027
Η έρευνα της Gitnux αναφέρει, επιπλέον, ότι ο σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης (CAGR) της παγκόσμιας αγοράς παγωτού αναμένεται να είναι 3,7% από το 2021 έως το 2028, με το εν λόγω στατιστικό στοιχείο να αποτελεί βασικό δείκτη για το μέλλον της αγοράς παγωτού, παρέχοντας μια καθαρή εικόνα για τις δυνατότητες ανάπτυξης και επέκτασης της βιομαχανίας μέσα στα επόμενα επτά χρόνια. Η Gitnux επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι είναι αρκετά σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το CAGR της αγοράς παγωτού προκειμένου να σχεδιάσουν τα μελλοντικά τους πλάνα και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις επενδύσεις και στρατηγικές τους.