Η Sainsbury’s ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 9,8%, σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα τα οποία ανακοίνωσε η εταιρεία κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους (16 εβδομάδες έως τις 24 Ιουνίου 2023).
Αναφορικά, οι πρώτες 16 εβδομάδες (FY2023/24) σηματοδοτούν ισχυρή τριμηνιαία ανάπτυξη για την Sainsbury’s, με τις πωλήσεις like-for-like (lfl) να αυξάνονται κατά 9,8%, χάρη στη θετική ανταπόκριση στις πρωτοβουλίες του λιανοπωλητή σχετικά με τις τιμές, το αποτελεσματικό μάρκετινγκ και τον ευνοϊκό καιρό προς το τέλος της εν λόγω περιόδου.
Τα είδη παντοπωλείου ήταν η κατηγορία η οποία ξεχώρισε, καθώς σημειώσε σημαντική αύξηση της τάξεως του 11%, συγκριτικά με το 7,4% που σημειώθηκε μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού της έτους.
Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της Sainsbury’s, τα τελευταία αποτελέσματα της υπερισχύουν της ανάπτυξης από τον ηγέτη της αγοράς Tesco, ο οποίος ανακοίνωσε ανάπτυξη 8,2% στο πρώτο τρίμηνο για τις 13 εβδομάδες μέχρι τις 27 Μαΐου 2023.
Με τον πληθωρισμό να δείχνει πρώιμα σημάδια χαλάρωσης και τις υποκείμενες προοπτικές κερδών για το επόμενο έτος να παραμένουν αμετάβλητες, το πρώτο τρίμηνο προμηνύει κορύφωση της αύξησης των πωλήσεων παντοπωλείου για την Sainsbury’s στο παρόν οικονομικό έτος.
Ανάμεσα στα “highlights” του τριμήνου του οικονομικού της έτους, αναφέρεται στην οικονομική έκθεση το γεγονός ότι η Sainsbury’s πρωτοστάτησε στη βιώσιμη προμήθεια ψαριών, καθώς έγινε το πρώτο μεγάλο σούπερ μάρκετ το οποίο πούλησε 100% πιστοποιημένο κονσερβοποιημένο τόνο από το Marine Stewardship Council (της ιδιωτικής της ετικέτας), με την τιμή του να “ταιριάζει” με εκείνη του Aldi για πρώτη φορά.
Επιπρόσθετα, μέσα στο τρίμηνο, ξεκίνησε την πρωτοβουλία της Food for Good, ως μέρος του προγράμματος Nourish the Nation, δωρίζοντας 50 p από κάθε προϊόν που πωλείται στη σειρά Inspired to Cook για να υποστηρίξει τις τοπικές λέσχες τροφίμων και να χρηματοδοτήσει πρωτοβουλίες για την πρόληψη της επισιτιστικής φτώχειας.