19.2 C
Athens
Friday, May 10, 2024
More

    Ριάνα: Στον θρόνο της παγκόσμιας showbiz με περιουσία 1,7 δισ. δολάρια

    Η εξωτική σταρ με τα μελιά μάτια από τα Μπαρμπέιντος δεν έχει κανέναν λόγο να αγχώνεται για το επόμενο single: το «Forbes» την ανέδειξε και πάλι πιο πλούσια γυναίκα στον κόσμο μετά την Οπρα Γουίνφρεϊ με περιουσία που αγγίζει τα 1,7 δισ. δολάρια.

    Μόνο που τα χρήματα, όπως δείχνουν και τα εντελώς βιωματικά της τραγούδια, δεν τα έβγαλε εύκολα, καθώς μέχρι στιγμής χρειάστηκε να τα βάλει με τις δύο λογίστριές της που αποπειράθηκαν να υποκλέψουν την περιουσία της -εξ ου και το τραγούδι «Bitch better have my money»-, με κάθε λογής προικοθήρες, με διάφορους υστερόβουλους οικείους, αλλά και με συμβούλους της που σκέφτηκαν λάθος τρόπους για να επενδύσει τα χρήματά της. Αλλά, όπως αποδείχθηκε η Ριάνα- μόνο αφελής δεν είναι, αφού κατάφερε να αυξήσει τόσο εντυπωσιακά τα εισοδήματά της ώστε να αφήσει πίσω της κορυφαία ονόματα όπως η Μαντόνα, η Σελίν Ντιόν και η Μπιγιονσέ και να αναδειχθεί στη βασίλισσα των πλούσιων καλλιτεχνών, και δη των αυτοδημιούργητων.

    Σύμφωνα, μάλιστα, με ανάλυση των «Times», η Ριάνα άλλαξε εντελώς τη λογική της λίστας του «Forbes» αφού μέχρι τώρα, αν εξαιρέσει κανείς τη Μαντόνα, στην κορυφή δέσποζαν μόνο ονόματα κληρονομημένου και παλιού πλούτου. Επιπλέον, η Ρίνι, όπως την αποκαλούν οι δικοί της και οι φίλοι της, κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να διπλασιάσει την περιουσία της, καθώς το 2019 καταλάμβανε απλώς την κορυφή της πιο πλούσιας μουσικού με 529 εκατ. δολάρια, ενώ τώρα θεωρείται η πιο πλούσια καλλιτέχνις με περιουσία που ξεπερνά τα 1,7 δισ. δολάρια. Παρότι, σύμφωνα με το «Forbes», το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της το έχει δημιουργήσει από τις περιοδείες και τις πωλήσεις δίσκων, αυτό που τη βοήθησε κυριολεκτικά να απογειωθεί είναι οι επιχειρήσεις που φέρουν το όνομά της – από καλλυντικά έως εσώρουχα και είδη πολυτελείας.

    Από την πρώτη μέρα που λάνσαρε τη Fenty Beauty, δηλαδή το brand που φέρει το όνομά της και έχει αγοράσει κατά το ήμισυ ο πανίσχυρος όμιλος LVMH, η Ριάνα έχει καταφέρει να επεκτείνει με γοργούς ρυθμούς το δίκτυο δραστηριοτήτων της. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι αυτό δεν έγινε τυχαία αφού διέκρινε τις ιδιαίτερες ανάγκες του γυναικείου φύλου, κάτι δεν είχαν καταφέρει οι υπόλοιπες μάρκες μετατρέποντας τα υποτιθέμενα μειονεκτήματα συγκεκριμένων γυναικών, όπως η ίδια, σε πηγές κέρδους: για παράδειγμα, με τη Fenty Beauty λάνσαρε 40 αποχρώσεις μέικ απ για μελαψές κοπέλες που δεν ικανοποιούνταν με τις αποχρώσεις των υφιστάμενων οίκων, ενώ έφτιαξε ειδική σειρά εσωρούχων για γυναίκες με έξτρα περιφέρεια όπως η δική της, τα Savage X Fenty. Οσο για αρώματα που λάνσαρε με πολύ πιο επιθετικό τρόπο από το συνηθισμένο, ξεπερνούν τα δέκα στον αριθμό, όλα πετυχημένα και όλα με την υπογραφή της.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα