Ενώ οι περισσότερες παιχνιδιοβιομηχανίες δίνουν «μάχη» για να κρατήσουν τις πωλήσεις, οι οποίες πλήττονται από τον επίμονο πληθωρισμό, τα διάσημα τουβλάκια της Lego φαίνεται ότι… αντέχουν.
Η δανέζικη εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων κατά 1% στο α’ εξάμηνο του 2023, με τον τζίρο να φθάνει τα 4 δισ. δολάρια (27,4 δισ. κορόνες).
Κι αυτό, ενώ όλοι οι ανταγωνιστές, όπως οι Mattel, Hasbro, Funko και Jakks Pacific, είδαν τις πωλήσεις να υποχωρούν με διψήφιο ρυθμό κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.
Οι εταιρείες παιχνιδιών βιώσαν μια σημαντική άνθιση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι γονείς αναζητούσαν τρόπους να κρατήσουν απασχολημένα τα παιδιά τους.
Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, η Lego κατάφερε να χτίσει μια ισχυρή δυναμική, χάρη στο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Αποτέλεσμα είναι σήμερα να έχει αποκτήσει ένα είδος «ανοσίας» στα υψηλό κόστος παραγωγής, ενέργειας και μεταφοράς.