Τα κέρδη της Puma ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, καθώς ανακάμπτει η ζήτηση στην Κίνα για αθλητική ένδυση και υπόδηση. Αυτό ενίσχυσε ιδιαίτερα τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της γερμανικής εταιρείας στην Ασία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου ένα τέταρτο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη για το β’ τρίμηνο, ύψους 115 εκατ. ευρώ (127 εκατ. δολάρια). Παράλληλα οι μετοχές σημείωσαν άνοδο έως και 2,9% στις προσυνεδριακές διαπραγματεύσεις στη Φρανκφούρτη.
Η πρόοδος της Puma βασίζεται στην ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική, όπου έως τώρα τα έσοδα ήταν μειωμένα, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να μειώσει την εξάρτησή της από τα φθηνά προϊόντα χονδρικής. Η εταιρία κέρδισε ακόμη μερίδιο αγοράς στην Κίνα, όπου οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι, όπως η Nike και η Adidas, έχουν δυσκολευτεί.
Τέλος, οι μετοχές της Puma τη φετινή χρονιά παρέμειναν σταθερές, αρκετά πίσω από αυτές της Adidas, αλλά ξεπερνώντας τις επιδόσεις της Nike.