20 C
Athens
Thursday, November 21, 2024
More

    Public Group: Αύξησε τη λειτουργική κερδοφορία, ξεπερνώντας τα €500εκ. σε πωλήσεις

    Το Public Group ξεπέρασε τον στόχο των €500 εκατ. στις πωλήσεις, που είχε θέσει στην αρχή του 2023, ενώ παράλληλα αύξησε τα λειτουργικά του κέρδη. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη υλοποίηση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του ομίλου.

    Tα νέα mega καταστήματα “Public + home” αποτέλεσαν ένα σημαντικό ορόσημο για τη χρονιά, ενσωματώνοντας με επιτυχία τη γκάμα προϊόντων και το προσωπικό της Media Markt υπό την μάρκα Public. Τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home” έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, με το ποσοστό ικανοποίησης να φτάνει το 97% σύμφωνα με έρευνα της Kantar.

    Παράλληλα τα Public παραμένουν ένας από τους αγαπημένους προορισμούς των καταναλωτών για είδη τεχνολογίας, σπιτιού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερες από 100 εκατ. επισκέψεις σε φυσικά και online κανάλια το 2023.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα