17.9 C
Athens
Monday, May 6, 2024
More

    ProDrinks: Αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή για το Ξινό Νερό Φλώρινας

    Την αποκλειστική διανομή των προϊόντων Ξινό Νερό Φλώρινας σε όλη την Ελλάδα αναλαμβάνει με άμεση ισχύ η εταιρεία ProDrinks, μετά από μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών. Η σχετική απόφαση ελήφθη από το διοικητικό συμβούλιο της Ξινό Νερό Μονομετοχική Α.Ε. ΟΤΑ στις 3 Ιουλίου, ενώ νωρίτερα φέτος είχε οριστεί τριμελής επιτροπή για τη διερεύνηση και τον καθορισμό των όρων για την υλοποίηση εμπορικής συμφωνίας αποκλειστικής διανομής.

    Στο πλαίσιο της διερεύνησης η εταιρεία απευθύνθηκε σε δικηγορική εταιρεία, προκειμένου αυτή να γνωμοδοτήσει για τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης εμπορίας και αποκλειστικής διανομής. Η δικηγορική εταιρεία αποφάνθηκε ότι η Ξινό Νερό έχει το δικαίωμα να αναθέσει απευθείας τη διανομή των προϊόντων της σε φορέα ελεύθερης επιλογής της, κι έτσι η εταιρεία, κατόπιν σχετικής πρότασης από την ProDrinks, προχώρησε στη σύναψη σύμβασης μαζί της.

    Τι προβλέπει η σύμβαση

    Όπως αναφέρεται στο κείμενο της σύμβασης, οι δύο πλευρές συνεργάζονται αδιαλείπτως επί εννέα συναπτά έτη στη διάθεση σε πανελλαδική κλίμακα του προϊόντος Ξινό Νερό σε όλες τις διαθέσιμες και διατιθέμενες εμφιαλώσεις, «έχοντας σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στις πωλήσεις όσο και στους διακινούμενους όγκους, δοθέντος ότι σε ετήσια βάση επιτυγχάνεται διψήφιος ρυθμός ανάπτυξη». Πλέον, οι δύο πλευρές προχωρούν σε συμφωνία για την αποκλειστική διανομή, πώληση και προώθηση των προϊόντων Ξινό Νερό σε όλη την ελληνική επικράτεια.

    Η αποκλειστική διανομή περιλαμβάνει την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων από την ProDrinks τόσο στη χονδρική, όσο και στη λιανική και μέσω όλων των διαθέσιμων δικτύων πώλησης στον τελικό καταναλωτή (εθνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, υπεραγορές, κλειστές αγορές, εκπτωτικές αλυσίδες κλπ). Ειδικά ως προς το Δήμο Αμύνταιου Φλώρινας, η Ξινό Νερό θα μπορεί να διαθέτει εκ παραλλήλου τα προϊόντα της στην τοπική αγορά, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα δεν θα μεταπωλούνται στην υπόλοιπη ελληνική επικράτεια. Σημειώνεται ότι η σύμβαση καλύπτει και τυχόν νέα προϊόντα παραγωγής, εμφιάλωσης και εν γένει εμπορίας της εταιρείας.

    Το προφίλ της ProDrinks

    H ProDrinks, με έδρα τον Ασπρόπυργο, ιδρύθηκε το 2007 από τους Λουκά και Σπύρο Σπυρόπουλο, με κύριο αντικείμενο τη διανομή αλκοολούχων ποτών, χυμών, αναψυκτικών και νερών. Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη σουηδική μάρκα Kopparberg (από το 2014) και την ισπανική Felix Solis (από το 2015), ενώ το 2017 έκανε άνοιγμα στα hard spirits, εντάσσοντας στο portfolio της τα προϊόντα του αγγλικού οίκου Ramsbury. Στο χαρτοφυλάκιό της ανήκουν επίσης το ιταλικό νερό San Benedetto, οι ιταλικοί οίκοι αφρωδών οίνων Montelliana και Tosti, καθώς και οι χυμοί και τα φρουτοποτά Viva.

    Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατα δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, το 2021 η ProDrinks παρουσίασε πωλήσεις ύψους 4.763.836,78 ευρώ, αυξημένες κατά 65,8% σε σχέση με το 2020, ενώ τα προ φόρων αποτελέσματά της διαμορφώθηκαν σε κέρδη ύψους 331.865,92 ευρώ, έναντι ζημιών 631.866,84 ευρώ το 2021.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα