22.2 C
Athens
Thursday, September 19, 2024
More

    Procter & Gamble: Η αγορά της Κίνας ρίχνει τις πωλήσεις

    Απροσδόκητη μείωση των πωλήσεών της παρουσίασε στο τρίμηνο η Procter & Gamble δεχόμενη πλήγμα κυρίως από την αδύναμη ζήτηση των προϊόντων της περιποίησης δέρματος στη βασική της αγορά της Κίνας, την ώρα που χάνει επίσης τα πλεονεκτήματα τιμών που είχε σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

    O παγκόσμιος γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών ολοκλήρωσε το τέταρτο οικονομικό του τρίμηνο με καθαρές πωλήσεις αξίας 20,53 δισ. δολάρια, μειωμένες ελαφρώς από τα 20,55 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα και κυρίως διαψεύδοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που ήταν για αύξηση στα 20,74 δισ.

    Σε επίπεδο κερδοφορίας αντίθετα η Procter & Gamble κινήθηκε ελαφρώς υψηλότερα των προβλέψεων, με προσαρμοσμένα κέρδη 1,4 δολ. ανά μετοχή έναντι της μέση εκτίμησης για 1,37 δολ.

    Σχετικά με το guidance, η εταιρεία εκτίμησε ότι τα βασικά της κέρδη στο σύνολο του οικονομικού της 2025 θα κινηθούν μεταξύ 6,91 και 7,05 δολ. ανά μετοχή, με τη μέση εκτίμηση της αγορά να είναι στα 6,97 δολ.

    Η P&G ανέφερε επίσης αύξηση 1% στους όγκους της στο τρίμηνο, με τη μέση τιμή στις κατηγορίες των προϊόντων της να παρουσιάζει επίσης αύξηση κατά 1%.

    Γενικότερα η εταιρεία έχει περιορίσει σημαντικά τις αυξήσεις των τιμών της και  αντ’ αυτού ξοδεύει αρκετά για την προώθηση νεότερων προϊόντων όπως το Tide Evo και οι πάνες Luvs Platinum Protection που απευθύνονται σε καταναλωτές που αναζητούν φθηνότερα προϊόντα καθημερινής χρήσης.

    Ωστόσο, ο κλάδος μοιάζει να πιέζεται γενικότερα, δεδομένου ότι οι έτεροι γίγαντες Nestle και η Unilever ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα επίσης πωλήσεις χαμηλότερες των προσδοκιών, καθώς οι προσπάθειές τους για περιορισμένη αύξηση των τιμών μόνο δεν φάνηκαν αρκετές για να κερδίσουν ξανά πελάτες που έχουν στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα