Η δεύτερη σεζόν της σκοτεινής κωμικής σειράς «The White Lotus» του HBO διαδραματίζεται στην Σικελία, ένα ιδανικό μέρος όπως αποδείχτηκε. Η βραβευμένη σειρά παρουσιάζει τις μπερδεμένες, ερωτικές και μερικές φορές επικίνδυνες περιπέτειες των πάμπλουτων παραθεριστών που διαμένουν στο πανέμορφο, απόκρημνο San Domenico Palace, ένα θέρετρο πέντε αστέρων που λειτουργεί από τη Four Seasons στην Ταορμίνα της Σικελίας.
Οι φιλοξενούμενοι στο φανταστικό The White Lotus, το ομώνυμο ξενοδοχείο της σειράς, αράζουν σε ζεστά μπαλκόνια με θέα το Ιόνιο, καθώς απολαμβάνουν καπουτσίνο και ζεστά κρουασάν.
Για να απεικονίσει αυτή την πολυτελή εμπειρία, το HBO «αγόρασε» το San Domenico για δύο μήνες, αρχής γενομένης από τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με εκπρόσωπο της μητρικής εταιρείας του ξενοδοχείου, Four Seasons Hotels and Resorts. Ένα τέτοιο εγχείρημα πρέπει να κόστισε πολύ ακριβά, αν αναλογιστεί κανείς ότι ένα superior, ένα από τα φθηνότερα δηλαδή από τα 111 συνολικά δωμάτια του ξενοδοχείου, κοστίζει περίπου 1.400 δολάρια τη βραδιά. Φυσικά, υπάρχουν και πολύ ακριβότερα, όπως η σουίτα «Princess Cecilie», που διαθέτει ξεχωριστό φουαγιέ και σαλόνι και κοστίζει πάνω από 6.200 δολάρια τη βραδιά. Και όλα αυτά, όχι φυσικά στην high season.
Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Το θέρετρο έχει κεντρίσει φυσικά, το ενδιαφέρον των θεατών από την πρεμιέρα της 2ης σεζόν του The White Lotus στις 30 Οκτωβρίου, σύμφωνα με το προσωπικό και τα στελέχη του ξενοδοχείου.
Ο Λορέντζο Μαραβίλια, γενικός διευθυντής του San Domenico, δήλωσε στην Daily Beast, πως ο αντίκτυπος της σειράς στις κρατήσεις είναι «αισθητός». «Το περιμέναμε σε κάποιο βαθμό, αν και δεν ήταν το κύριο μέλημά μας όταν αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με την HBO» λέει ο Μαραβίλια. «Το ενδιαφέρον προέρχεται κυρίως από την αμερικανική αγορά, και παρόλο που οι ΗΠΑ ήταν πάντα ένα δυνατό χαρτί για εμάς, θα έλεγα πως η σειρά τις έκανε ακόμη πιο δυνατό παίκτη».
Το ξενοδοχείο άνοιξε ως ιδιοκτησία της Fous Seasons μόλις τον Ιούλιο του 2021, μετά από μια αλλαγή στη διοίκηση και τρία χρόνια ανακαίνισης, πράγμα που σημαίνει ότι έχει ελάχιστα ιστορικά δεδομένα σχετικά με τις κρατήσεις. Όμως, οι επισκέψεις από χρήστες του διαδικτύου στις ΗΠΑ δεκαπλασιάστηκαν από τον Οκτώβριο έως τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την ανώτερη διευθύντρια επικοινωνίας του ξενοδοχείου Ιλάρια Άλμπερ Γκλαστάετεν.
Πράγματι, μια ανάλυση στο Google Trends δείχνει μια αιχμή αναζήτησης στο διαδίκτυο που ξεκίνησε την εβδομάδα της 30ης Οκτωβρίου, με αποκορύφωμα το μέγιστο ενδιαφέρον για το πρώην μοναστήρι που έγινε πολυτελές ξενοδοχείο λίγο πριν από το φινάλε της σειράς του HBO. Οι χρήστες που έκαναν αναζήτηση για το ξενοδοχείο έψαξαν επίσης στο Google τις φράσεις «White Lotus» και «Where is white lotus filmed» μεταξύ άλλων ερωτημάτων που σχετίζονται με τη σειρά.