Με την ιδιοκτήτρια των Zara, Inditex, και την H&M να ανακοινώνουν τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα των πωλήσεών τους, οι επενδυτές θα επικεντρωθούν σε ένα σημαντικό ερώτημα: πώς ανταποκρίνονται οι δύο πρωτοπόροι της γρήγορης μόδας στον σημερινό ηγέτη της αγοράς, τη Shein;
Όπως τονίζει το Reuters, η Shein αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα πέμπτο της παγκόσμιας αγοράς γρήγορης μόδας το 2022, ξεπερνώντας τα Zara και H&M. Οι χαμηλές τιμές της – μπλουζάκια των 5 δολαρίων και πουλόβερ των 10 δολαρίων – προσελκύουν επίσης αγοραστές που διαφορετικά θα μπορούσαν να ψωνίσουν σε καταστήματα εκπτώσεις ή προσφορές.
«Η πραγματική δύναμη της Shein είναι ότι αναγνωρίζει ότι δεν έχει ιδέα τι θέλετε να φορέσετε», επισήμανε ο Rui Ma, αναλυτής και ιδρυτής του ενημερωτικού δελτίου Tech Buzz China. «Αυτό στο οποίο έχουν όλοι εμπιστοσύνη είναι η ικανότητά της να αυξήσει την παραγωγή πολύ γρήγορα».