Πολύ δυνατά παίζουν το κομμάτι του επαγγελματικού εξοπλισμού μέσα στο 2023 οι περισσότερες εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών, καθώς και τα marketplaces, αφού μετά την κατανάλωση προϊόντων για σπίτια που κορυφώθηκε εν μέσω πανδημίας, τα επόμενα χρόνια θα είναι αφιερωμένα στην ανανεώση επιχειρήσεων και καταστημάτων και άρα στην κατηγορία του επαγγελματικού εξοπλισμού.
Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public έχουν κάνει τους τελευταίους μήνες άνοιγμα και επενδύσεις στο B2B, ενώ και πολυκαταστήματα τύπου Jysk αναπτύσσουν το ίδιο πεδίο, κυρίως στον τομέα της επίπλωσης.
Αυτοί που προς το παρόν δεν το σκέπτονται είναι το shopflix.gr, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, κάτι το οποίο είναι και λογικό, καθώς με ένα μόλις χρόνο ζωής, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών για τη μεγάλη μάζα των καταναλωτών.
Όχι όμως πως δεν υπάρχει και αυτό στα σχέδια, κάποια στιγμή…