13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Ποιες είναι οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών για το 2025

    Οι ταξιδιώτες του 2025 θα είναι πιο απαιτητικοί, αναζητώντας εξατομικευμένες εμπειρίες και βιώσιμες επιλογές.

    Η έκθεση “Hilton Annual Trends Report“, που είναι η ετήσια έρευνας καταναλωτών της Hilton προβλέπει ότι το 2025 θα είναι το “Έτος του Ταξιδιωτικού Μαξιμαλιστή”, καθώς οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να συνδυάσουν τη χαλάρωση και την αναζωογόνηση με περιπετειώδεις εμπειρίες.

    Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα με τη συμμετοχή 13.000 ταξιδιωτών από 13 χώρες, αναδεικνύει τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στον κόσμο των ταξιδιών το επόμενο έτος:

    • Περιπετειώδεις “Go Getaways” και “Hurkle-Durkling”: Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να συνδυάσουν την περιπέτεια με τη χαλάρωση, με πολλούς να προγραμματίζουν εξωτερικές δραστηριότητες και να απολαμβάνουν στιγμές ξεκούρασης.
    • “Χρόνος Ταξιδιού” και “Αργός Ταξιδιωτισμός”: Οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να επαναφέρουν παλιές αναμνήσεις μέσω επισκέψεων σε αγαπημένους προορισμούς και να βιώσουν την τοπική κουλτούρα μέσω του “αργού ταξιδιωτισμού”.
    • “High-Tech Ταξίδια” και “Ψηφιακή Αποτοξίνωση”: Οι ταξιδιώτες εκτιμούν τις τεχνολογικές ευκολίες, όπως τα ψηφιακά κλειδιά δωματίου, αλλά παράλληλα επιθυμούν να αποσυνδεθούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια των διακοπών.
    • Ταξίδια με Κατοικίδια και “Frolleagues”: Οι ταξιδιώτες όλο και περισσότερο ταξιδεύουν με τα κατοικίδια ζώα τους και με φίλους που είναι επίσης συνάδελφοί τους. Σχεδόν το 30% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι κάνουν διακοπές με φίλους που γνωρίζουν επαγγελματικά.
    • Γενιά Αλφα και “MeMooners”: Οι οικογένειες επιλέγουν προορισμούς με βάση τις προτιμήσεις των παιδιών τους, ενώ οι “MeMooners” (μοναχικοί ταξιδιώτες) απολαμβάνουν την εμπειρία του ταξιδιού μόνοι τους. Ένας στους δύο συμμετέχοντες δήλωσε ότι κάνει περιστασιακά μοναχικά ταξίδια.
    • Εξερεύνηση Γαστρονομίας και “Tempo Drinking”: Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες γευστικές εμπειρίες και ενδιαφέρονται για την τάση του “Tempo Drinking”, δηλαδή της μέτριας κατανάλωσης αλκοόλ. Σχεδόν 1 στους 5 ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι μερικές φορές ταξιδεύουν για να αναζητήσουν περιζήτητες γαστρονομικές εμπειρίες. Το μισό από αυτούς που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα κλείσουν κρατήσεις σε εστιατόρια πριν κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια.
    • Εσωτερική Ανακάλυψη και Αθλητισμός: Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να ταξιδεύουν για αυτογνωσία και ψυχική υγεία, ενώ ο αθλητισμός αποτελεί σημαντικό παράγοντα στις ταξιδιωτικές επιλογές. Περίπου το 22% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν σύντομα μια απόδραση για αυτογνωσία ή ψυχική υγεία παρά για οικογενειακές εξορμήσεις, επαγγελματικούς λόγους ή άλλους πιο παραδοσιακούς σκοπούς.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα