Ο ΔΕΔΔΗΕ, δεσμευμένος όπως δηλώνει στον στόχο της πελατοκεντρικής λειτουργίας και της ψηφιοποίησης όλων των διαδικασιών του, ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας και υποβολής έντυπων εγγράφων στα υποκαταστήματα.
Συγκεκριμένα, από την ερχόμενη Δευτέρα, όλοι οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορούν να εξυπηρετούνται για τα αιτήματά τους μέσω της ιστοσελίδας deddie.gr και της εφαρμογής “my deddie app” για κινητά και tablets (Android & iOS), όπου θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν την κατηγορία του αιτήματος και να επισυνάπτουν έγγραφα εφόσον απαιτείται.
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
- Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
- Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμό, αποξήλωση παροχής κλπ
- Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
- Έλεγχο & Επανατοποθέτηση μετρητή
- Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
- Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης, ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει την εμπειρία των πελατών μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα. Εξάλλου σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ παραμένει η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς όλους τους πελάτες του, με ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους.