20.2 C
Athens
Friday, October 25, 2024
More

    Pepco Group: Μεγαλύτερη του αναμενόμενου η μείωση των πωλήσεων το γ’ τρίμηνο

    Οι πωλήσεις της εκπτωτικής αλυσίδας λιανικού εμπορίου Pepco Group σημείωσαν μεγαλύτερη από την αναμενόμενη μείωση κατά το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, αντανακλώντας εν μέρει τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η εταιρεία, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας και ιδιοκτήτρια των brands Pepco, Poundland και Dealz, διατήρησε ωστόσο την πρόβλεψή της για την κερδοφορία του συνόλου της χρήσης.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε μείωση των συνολικών πωλήσεών της κατά 4,3% στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,7% την ίδια περίοδο, αντανακλώντας την επιβράδυνση στις πωλήσεις παλαιών αποθεμάτων και τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες που επηρέασαν τη διαθεσιμότητα καλοκαιρινών εμπορευμάτων.

    Σε ότι έχει να κάνει με το brand Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,9%. Ο όμιλος απέδωσε αυτή την εξέλιξη στις προκλήσεις που συνδέονται με την εισαγωγή νέων ενδυμάτων και εμπορευμάτων γενικής χρήσης από την Pepco, προσθέτοντας ότι αυτά τα ζητήματα βρίσκονται σε φάση αντιμετώπισης.

    Οι πωλήσεις του brand Dealz μειώθηκαν κατά 7,3%, επηρεασμένες επίσης από την προμήθεια εμπορευμάτων από την Pepco, καθώς και από το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού.

    Η Pepco Group ανακοίνωσε ότι διατηρεί την εκτίμησή της για τα υποκείμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το σύνολο της χρήσης 2023/2024 στο επίπεδο των 900 εκατομμυρίων ευρώ, από 753 εκατομμύρια ευρώ στη χρήση 2022/2023.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα