20.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Πεδίο δόξης λαμπρό για τη βιομηχανία τροφίμων και τα σούπερ μάρκετ στο TikTok

    Για πολλούς το TikTok είναι μία πλατφόρμα που απευθύνεται κυρίως σε εφήβους ή έστω νέους ενήλικες, και αυτός είναι και ο λόγος που, σε μεγάλο βαθμό, οι ελληνικές επιχειρήσεις εμφανίζονται διστακτικές ή απρόθυμες να επενδύσουν σε αυτό, παρά την ταχύτατη ανάπτυξή του. Όμως φαίνεται πως η εντύπωση αυτή είναι εσφαλμένη, καθώς το κοινό του TikTok είναι όχι μόνο πολυσυλλεκτικό, αλλά και ιδιαίτερα δυναμικό.

    Στην πρόσφατη παρουσίασή του στο 15ο συνέδριο του ECR Hellas, ο Giuliano Cini, Brand Partnerships Director, Italy & Greece, Global Business Solutions του TikTok, έδωσε ενδιαφέροντα στοιχεία για τις συνήθειες των Ελλήνων χρηστών του TikTok γύρω από το φαγητό. Και μάλλον δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει το γεγονός ότι, όπως αποκάλυψε, για το 85% των Ελλήνων χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης το φαγητό αποτελεί το υπ’ αριθμόν 1 θέμα ενδιαφέροντος, όπως άλλωστε συμβαίνει και στη γειτονική (και εξίσου «ερωτευμένη» με το φαγητό) Ιταλία.

    Αυτό που ίσως προκαλεί έκπληξη είναι το «μείγμα» των ηλικιών που ενδιαφέρονται για το φαγητό στο ελληνικό TikTok: μόλις το 18% ανήκει στις ηλικίες 18-24 ετών, και ακόμα 22% στις ηλικίες 25-34 ετών. Με άλλα λόγια, μόνο το 40% των χρηστών είναι ηλικίας κάτω των 34 ετών. Αντίθετα, ένα 25% ανήκει στις ηλικίες 35-44 ετών, ένα 21% στις ηλικίες 45-54 ετών και ένα 14% είναι 55 ετών ή παραπάνω.

    Κατακόρυφη αύξηση στα βίντεο των σούπερ μάρκετ

    Όμως οι Έλληνες χρήστες του TikTok δεν ενδιαφέρονται απλά για το φαγητό – το αγοράζουν κιόλας, και μάλιστα το 60% αυτών αναφέρουν πως προτού αγοράσουν ένα φαγώσιμο προϊόν, κάνουν την έρευνά τους γι’ αυτό στο Διαδίκτυο. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι οι καταναλωτές διεθνώς δεν ενδιαφέρονται μόνο για μεμονωμένα προϊόντα, αλλά και για τα μέρη όπου μπορεί να τα αγοράσει, όπως είναι φυσικά τα σούπερ μάρκετ.

    Και αυτό φαίνεται από την κατακόρυφη αύξηση που καταγράφεται τον τελευταίο χρόνο στις προβολές βίντεο από την κατηγορία των σούπερ μάρκετ, ένα στοιχείο που δείχνει πως υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό στο TikTok για τις ελληνικές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου.

    Και αυτό είναι κάτι που διαπίστωσε και η Metro ΑΕΒΕ: όπως είχε αναφέρει πρόσφατα ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, η εταιρεία πειραματίστηκε με το TikTok, πραγματοποιώντας μία μόνο δημοσίευση η οποία συγκέντρωσε 700.000 προβολές. «Πρέπει να παρακολουθείς αυτές τις εξελίξεις, να είσαι μέσα σε αυτές, γιατί σε ένα μεγάλο μέρος του κοινού τα παραδοσιακά μέσα δε λένε αρκετά πράγματα και πρέπει να τους προσεγγίζεις μέσα από αυτά τα κανάλια», είχε επισημάνει.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα