17.2 C
Athens
Thursday, May 2, 2024
More

    Παρουσίαση του δικτύου Humanads από την Acrossmedia241

    Η διαφήμιση μέσα από τα μάτια των καταναλωτών – Έρευνα Focus Bari.

    Η Acrossmedia241, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 22/2/2023 αναφέρθηκε στους βασικούς πυλώνες του νέου διαφημιστικού της δικτύου Humanads.
    Ο επαναπροσδιορισμός της αξίας και της δύναμης της Οnline διαφήμισης, και η προσέγγιση του χρήστη/ καταναλωτή με όρους κοινωνικής αλληλεγγύης αποτελούν τους βασικούς πυλώνες σύμφωνα με την Acrossmedia241.

    Η Founder & CEO της Acrossmedia241, Ειρήνη Σαχά, σε συνέντευξη της είπε, πως το Ad Network Humanads είναι ένα εγχείρημα το οποίο «ξεκίνησε από την καρδια», και σχεδιάστηκε ως «ένα δίκτυο για έναν καλύτερο κόσμο». Το διακριτικό σήμα των Humanads (μία σπείρα που περικλείεται από μια καρδιά) θα σηματοδοτεί τις διαφημίσεις που εντάσσονται στο δίκτυο, οι οποίες θα μεταφράζουν την προσοχή του κοινού σε έμπρακτη βοήθεια σε οργανισμούς που υποστηρίζουν ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, δίνοντας προτεραιότητα στα παιδιά.

    Το Ad Network, σε συνεργασία με την Global AdTech Vendors και Digital Media Groups  διαθέτει προς τη διαφημιστική αγορά ένα σύνολο προγραμματιστικών λύσεων, που συνδυάζουν premium/non-intrusive exclusive ad formats, οριζόντια στοχευμένη κάλυψη σε σημαντικά ελληνικά websites, cookieless targeting και fully uncluttered περιβάλλον με θετικό κοινωνικό και επικοινωνιακό αποτύπωμα.

    Η Acrossmedia241 δεσμεύτηκε να αποδώσει το 10% των κερδών από κάθε καμπάνια του δικτύου Humanads σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, τους οποίους θα επιλέγει το κοινό. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του event οι παρευρισκόμενοι, στελέχη της αγοράς, είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν μέσω live ψηφοφορίας τους οργανισμούς που θα χρηματοδοτήσει η Acrossmedia241, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή για την αγορά έως το τέλος Μαρτίου.

    Για το πλαίσιο αυτού του εγχειρήματος μίλησαν οι William Higham, Consumer Strategist, Futurist & Founder του Next Big Thing και η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari, η οποία παρουσιάσε έρευνα που διεξήχθη για την Acrossmedia241 και αποτέλεσε το εφαλτήριο του project.

    Η σημαντικότητα του project
    Ο Higham μίλησε για τη μετάβαση από τον καταναλωτισμό στον ανθρωπισμό και «στον καταναλωτή που νοιάζεται». Οι άνθρωποι υιοθετούν μια νέα νοοτροπία πιο ανθρωπιστική και κοινοτική. Μια τάση που ξεκίνησε την περίοδο 2012-2019, εντάχθηκε στην πανδημία και θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, όπως σημείωσε. «Ο καταναλωτής που νοιάζεται» θέλει να γνωρίζει πώς δρα το κάθε brand σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα αλλά και πώς αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους του. Η Ξένια Κούρτογλου ανέλυσε τη στάση των ελλήνων χρηστών απέναντι στη διαφήμιση και τα επιμέρους κανάλια της. Όπως ανέφερε, οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα της διαφήμισης, ως πηγή χρηματοδότησης του δωρεάν περιεχομένου που καταναλώνουν.

    Συνοψίζοντας, τα Humanads έχουν σαν σκοπό να λειτουργήσουν ως ένα ολιστικό σχήμα, θα επιδιώξουν την ενοποίηση και θα βασιστούν σε ένα ενιαίο σύστημα μέτρησης και αξιολόγησης, και θα είναι δε διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τα τέλη Μαρτίου.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα