Το σχέδιο μεταφοράς επιβατών στο Παρίσι με αεροταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του επόμενου έτους αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία Volocopter GmbH δήλωσε ότι οι προηγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες που απαιτούνται για το δεύτερο σκάφος της έχουν καθυστερήσει.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Volocopter συνεργάζεται με τον κατασκευαστή κινητήρων και συνεχίζει τις δοκιμαστικές πτήσεις με άλλους, λιγότερο εκλεπτυσμένους κινητήρες, καθώς επιδιώκει να λάβει πιστοποίηση για εμπορικές πτήσεις ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού τον Ιούλιο του 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντρικήθηκε προσδιορίσει τον προμηθευτή του κινητήρα. «Οι πρώτοι κινητήρες με τους οποίους υποτίθεται ότι θα πετάξουμε καθυστερούν, αλλά θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να προλάβουμε».
Ενώ τα πτητικά δρομολόγια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν ήδη εγκριθεί από τη γαλλική αρχή αεροπορίας DGAC, η καθυστέρηση στην παραγωγή των κινητήρων θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την έγκαιρη απόκτηση πιστοποίησης της EASA για την εφαρμογή του στόχου της. Το VoloCity έχει 18 κινητήρες, ο καθένας από τους οποίους ζυγίζει λιγότερο από 8 κιλά, και είναι «πολύ εξελιγμένοι», είπε ο Ντρικ Χόκε. «Η εναλλακτική είναι ότι θα πετάξουμε με ειδική άδεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες», είπε ο ίδιος.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως σκοπός είναι να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Αυτή τη στογμή απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει μηχανήο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της περιλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί των Ολυμπιακών Αγώνων που θα εγκατασταθούν σε εναέριες δραστηριότητες, οι οποίες είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή της DG.
Η μία που συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.
Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών.