Πλήγμα στις πωλήσεις της «Παπουτσάνης» επέφεραν τα μέτρα Σκρέκα για την ακρίβεια, τόσο λόγω της μείωσης των τιμών τιμοκαταλόγου κατά περίπου 15%, όσο και λόγω της στάσης των λιανεμπόρων οι οποίοι σταμάτησαν τις αγορές τον Φεβρουάριο αναμένοντας τις νέες τιμές. Πάντως, η εταιρεία, αναμένει ενίσχυση του τζίρου της το 2024, με το βάρος να δίνεται στην περαιτέρω επέκτασή της σε ξένες αγορές.
«Τα επώνυμα προϊόντα σημειώνουν διψήφια ανάπτυξη στο α’ τρίμηνο του 2024, όμως λόγω της αναστάτωσης που προκάλεσαν τα νέα μέτρα της κυβέρνησης, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι σημαντικά μειωμένος σε σύγκριση με το 2023 αλλά και σε σύγκριση με αυτόν που ίσχυε μέχρι τον Φεβρουάριο του 2024», ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Μενέλαος Τασόπουλος κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα της «Παπουτσάνης».
Η διοίκηση της «Παπουτσάνης» αναμένει το 2024 ανάπτυξη των πωλήσεών της κατά 12% με τον τζίρο να διαμορφώνεται στο επίπεδο των 70 εκατ. ευρώ από 62,3% το 2023, μέσω της περαιτέρω διείσδυσης των επώνυμων προϊόντων, μέσω των νέων συνεργασιών, αλλά και μέσω της γεωγραφικής επέκτασης της εταιρείας. Το 2023 το 55% των πωλήσεων της «Παπουτσάνης» προήλθαν από τις εξαγωγές σε 35 χώρες με το 44% να είναι στην Ευρώπη, το 6% στη Βόρεια Αμερική και το 5% στην Ασία. Η εταιρεία, πάντως, δεν αποκλείει εξαγορά εκτός Ευρώπης ή την κατασκευή παραγωγικής μονάδας σε άλλη χώρα, όπως ανέφερε ο κ. Τασόπουλος, ερωτηθείς από το «MR».