Τη νέα της προϊοντική κατηγορία, η οποία προέκυψε μετά την εξαγορά της βιομηχανίας ζυμών Τσαμπάσης στις αρχές του έτους (όπως γνωστοποιήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο), παρουσιάζει στη φετινή Anuga η Παλίρροια. Πρόκειται για τις κατεψυγμένες ελληνικές πίτες, οι οποίες επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Παλίρροια στο εξωτερικό, δημιουργώντας ένα πιο ολοκληρωμένο μενού ελληνικών γεύσεων.
Η επιρροή του πρόσφατου λανσαρίσματος στα οικονομικά μεγέθη
Ως προς την ελληνική αγορά, το πιο πρόσφατο μεγάλο λανσάρισμα της εταιρείας ήταν η σειρά συνοδευτικών On Your Side, την οποία όπως πληροφορηθήκαμε το καταναλωτικό κοινό υποδέχθηκε θετικά, αν και, όπως και καθετί καινούργιο, θέλει το χρόνο της για να χτίσει το όνομά της και να «γράψει» στην αγορά.
Το νέο λανσάρισμα έβαλε και αυτό το λιθαράκι του στην ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών της Παλίρροια, καθώς το 2023 αναμένεται ότι θα κλείσει αρκετά πάνω από το 2022, τόσο σε τζίρο όσο και σε κερδοφορία.
Το 87% του κύκλου εργασιών της από τις αγορές του εξωτερικού
Πηγή: Foodreporter