Η φωτογραφία είναι από το facebook αλλά είναι χαρακτηριστική στην περιγραφή όσων, μικρών ή μεγάλων, γίνονται γύρω μας και, εμμέσως πλην σαφώς, μας προετοιμάζουν για επερχόμενες κοινωνικο – πολιτικές αλλαγές.
Ο «ορθοπολιτικός» διαφημιστής έκρινε σωστό να αφαιρέσει τη μητέρα από την «οικογενειακή», όπως τη χαρακτηρίζει η ίδια η εταιρεία, συσκευασία γάλακτος.
Και αντίθετα με όσα θα ισχυριστούν πολλοί, ότι τάχα στόχος είναι η προσέγγιση των μονογονεϊκών οικογενειών, δεν είναι… Γιατί κανένας καταναλωτής όταν αγοράζει γάλα δε θα δώσει έμφαση στη φωτογραφία της συσκευασίας… Θα κοιτάξει την τιμή και την ποσότητα. Ο πραγματικός στόχος είναι να συνηθίσουμε την εικόνα. Την απουσία της μάνας, που έ… δεν τρέχει και τίποτα… Ένα νέο πρότυπο οικογενείας. Μια νέα κανονικότητα!
Γιατί λέγεται οικογενειακή μία συσκευασία; Γιατί αφορά σε όλη την οικογένεια αλλά και γιατί, χρηστικά, απευθύνεται σε όλη την οικογένεια καθώς περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα προϊόντος. Αυτή είναι η λογική της οικογενειακής συσκευασίας.
Περίεργο δεν είναι το γεγονός ότι, την ώρα που γίνεται όλη αυτή η κουβέντα για τη μορφή της οικογένειας στην Ελλάδα, με τους δικαιωματιστές να θέλουν να ονομάζουν οικογένεια όποια μορφή πιστεύουν οι ίδιοι ότι αποτελεί οικογένεια, η εταιρεία να προσπαθεί να περάσει σαν εικόνα προτύπου οικογένειας μία οικογένεια χωρίς απαραίτητα μητέρα;
Και δεν το θέμα δεν είναι αν ασπάζεται ή όχι κάποιος την καταγγελία Βελόπουλου… υπάρχει κι αυτή, ναι, για το θέμα…
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ;Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία.
Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί ; #βελοπουλος pic.twitter.com/fO6ooFEL2F
— Κυριάκος Βελόπουλος (@velopky) January 30, 2024
Η προσπάθεια είναι συντονισμένη και από σχεδόν παντού… Αλλά στη ΔΕΛΤΑ έγινε επιστήμη!