22.3 C
Athens
Sunday, May 26, 2024
More

    P&G: Ξάφνιασε με τα κέρδη τριμήνου

    Η Procter & Gamble Company (PG) σημείωσε άνοδο σχεδόν 5% στις πρώτες συναλλαγές της Τρίτης, μετά τη δημοσίευση μιας μικτής έκθεσης κερδών για το δεύτερο τρίμηνο.

    Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4% κατά τη διάρκεια του τριμήνου έναντι +4,6% των εκτιμήσεων. Η τιμολόγηση αυξήθηκε κατά 4% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ ο όγκος μειώθηκε κατά 1%. Τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 16% σε ετήσια βάση στα 1,84 δολάρια έναντι 1,70 δολαρίων των εκτιμήσεων.

    Η οργανική αύξηση των πωλήσεων περιλάμβανε αύξηση 2% για τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, με τις τιμές να αυξάνονται κατά 5%. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Στοματικής Φροντίδας αυξήθηκαν με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό λόγω της αύξησης των τιμών και του μείγματος προϊόντων υψηλής ποιότητας, που αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση του όγκου κυρίως στη Λατινική Αμερική και την Ασία. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Προσωπικής Φροντίδας Υγείας μειώθηκαν με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, καθώς η μείωση του όγκου και το δυσμενές μείγμα λόγω της πτώσης της αγοράς των αναπνευστικών προϊόντων, αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αυξημένη τιμολόγηση.

    Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% στον τομέα των υφασμάτων και της οικιακής φροντίδας. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα υφασμάτων αυξήθηκαν με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό λόγω της αυξημένης τιμολόγησης και του μείγματος λόγω της ανάπτυξης των premium φορμών και των ενισχυτικών υφασμάτων. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Home Care αυξήθηκαν με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό λόγω της αυξημένης τιμολόγησης, του ευνοϊκού μείγματος premium προϊόντων και της αύξησης του όγκου από την καινοτομία.

    Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Grooming της P&G αυξήθηκαν κατά 9% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, λόγω της υψηλότερης τιμολόγησης, του μείγματος premium προϊόντων και της αύξησης του όγκου.

    Το ποσοστό μικτού περιθωρίου κέρδους της P&G βελτιώθηκε κατά 520 μονάδες βάσης για το τρίμηνο ή 590 μονάδες βάσης σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Η αύξηση οφείλεται σε οφέλη 240 μονάδων βάσης από την εξοικονόμηση ακαθάριστης παραγωγικότητας, 200 μονάδων βάσης από ευνοϊκό κόστος εμπορευμάτων και 190 μονάδων βάσης από αυξημένη τιμολόγηση. Αυτά αντισταθμίστηκαν εν μέρει από 40 μονάδες βάσης από επανεπενδύσεις προϊόντων και άλλες επιπτώσεις. Το ποσοστό μικτού περιθωρίου κέρδους 52,7% ξεπέρασε την εκτίμηση για 50,3%.

    Το βασικό λειτουργικό περιθώριο κέρδους του γίγαντα καταναλωτικών προϊόντων για το τρίμηνο ήταν αυξημένο κατά 400 μονάδες βάσης σε σχέση με ένα χρόνο πριν και ήταν αυξημένο κατά 470 μονάδες βάσης σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Το βασικό λειτουργικό περιθώριο περιλάμβανε εξοικονόμηση ακαθάριστης παραγωγικότητας 340 μονάδων βάσης.

    Ο CEO στην ενημέρωση του, ανέφερε “Παραμένουμε προσηλωμένοι στην ολοκληρωμένη στρατηγική μας για ένα εστιασμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε κατηγορίες καθημερινής χρήσης όπου η απόδοση οδηγεί στην επιλογή της μάρκας, την υπεροχή — σε όλες τις επιδόσεις του προϊόντος, τη συσκευασία, την επικοινωνία της μάρκας, την εκτέλεση στο λιανικό εμπόριο και την αξία για τους καταναλωτές και τους πελάτες — την παραγωγικότητα, την εποικοδομητική αναστάτωση και έναν ευέλικτο και υπεύθυνο οργανισμό. Η εκτέλεση αυτής της στρατηγικής από την ομάδα της P&G μας επέτρεψε να χτίσουμε και να διατηρήσουμε ισχυρή δυναμική”.

    Η Procter & Gamble (PG) προβλέπει για το οικονομικό έτος 2024 συνολική αύξηση των πωλήσεων στο εύρος 2% έως 4% στα $83,7 δις έως $85,3 δις έναντι $84,9 δις των εκτιμήσεων και οργανική αύξηση των εσόδων κατά +4% έως +5%. Αναμένει επίσης κέρδη ανά μετοχή από $6,37 έως $6,43 έναντι $6,41 που προβλέπουν οι αναλυτές.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα