Η Procter & Gamble Company ($PG) σημείωσε μια ισχυρή άνοδο στις πρώτες συναλλαγές της Τετάρτης, αφού ξεπέρασε για τα καλά τις προσδοκίες με αύξηση 7% στις οργανικές πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου έναντι +5,8% των προβλέψεων. Η αποτίμηση αυξήθηκε κατά 7% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και η επίδραση ενός ευνοϊκού μείγματος ήταν +1%, ενώ ο όγκος μειώθηκε κατά 1%. Οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών έκοψαν μια ποσοστιαία μονάδα των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων καθοδηγήθηκε από ένα άλμα 10% για τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, με τις τιμές να αυξάνονται κατά 6%. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Στοματικής Φροντίδας αυξήθηκαν σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό λόγω της αύξησης των τιμών και του ευνοϊκού μείγματος προϊόντων. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα της προσωπικής φροντίδας υγείας αυξήθηκαν με διψήφια ποσοστά λόγω της αυξημένης τιμολόγησης και της αύξησης του όγκου λόγω της καινοτομίας και της ισχυρής ζήτησης για αναπνευστικά προϊόντα.
Οι οργανικές πωλήσεις σημείωσαν άλμα 9% στον τομέα των υφασμάτων και της οικιακής φροντίδας. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Fabric Care αυξήθηκαν με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό λόγω της αυξημένης τιμολόγησης και του ευνοϊκού μείγματος προϊόντων, το οποίο αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση του όγκου κυρίως στην Ασία. Οι οργανικές πωλήσεις του τομέα Home Care αυξήθηκαν σε χαμηλά δεκαψήφια επίπεδα λόγω της αυξημένης τιμολόγησης και του ευνοϊκού μείγματος premium προϊόντων.
Το ποσοστό μικτού περιθωρίου κέρδους της P&G αυξήθηκε κατά 460 μονάδες βάσης για το τρίμηνο, ή 520 μονάδες βάσης σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Η αύξηση οφείλεται σε κέρδη 330 μονάδων βάσης από την αυξημένη τιμολόγηση, 160 μονάδων βάσης από το ευνοϊκό κόστος των βασικών εμπορευμάτων και 150 μονάδων βάσης από την εξοικονόμηση ακαθάριστης παραγωγικότητας. Αυτά αντισταθμίστηκαν εν μέρει από 60 μονάδες βάσης αρνητικού μείγματος προϊόντων και 60 μονάδες βάσης από επανεπενδύσεις προϊόντων. Το ποσοστό μεικτού περιθωρίου κέρδους για το τρίμηνο, 52%, υπερέβη την εκτίμηση για 49,3%.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους του γίγαντα καταναλωτικών προϊόντων για το τρίμηνο αυξήθηκε κατά 240 μονάδες βάσης σε σχέση με το προηγούμενο έτος και αυξήθηκε κατά 340 μονάδες βάσης σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Το λειτουργικό περιθώριο περιλάμβανε εξοικονόμηση ακαθάριστης παραγωγικότητας 210 μονάδων βάσης.
Ενημέρωση του CEO: “Παραμένουμε προσηλωμένοι στην ολοκληρωμένη στρατηγική μας για ένα εστιασμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε κατηγορίες καθημερινής χρήσης, όπου η απόδοση οδηγεί στην επιλογή της μάρκας, την υπεροχή — σε επίπεδο επιδόσεων προϊόντων, συσκευασίας, επικοινωνίας της μάρκας, εκτέλεσης λιανικής πώλησης και αξίας για τους καταναλωτές και τους πελάτες — την παραγωγικότητα, την εποικοδομητική αναστάτωση και μια ευέλικτη και υπεύθυνη οργάνωση. Η εκτέλεση αυτής της στρατηγικής από την ομάδα της P&G μας επέτρεψε να χτίσουμε και να διατηρήσουμε ισχυρή δυναμική”.
Η Procter & Gamble ($PG) προβλέπει για το οικονομικό έτος 2024 συνολική αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 2% έως 4% και οργανική αύξηση των εσόδων της τάξης του +4% έως +5% έναντι της εκτίμησης για +5,0%.
Οι μετοχές της Procter & Gamble ($PG) σημείωσαν άνοδο 1,98% κατά το pre-market της Τετάρτης.