Λίγα λόγια για όσα βλέπουμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και την τηλεθέαση της πρωινής ζώνης όπου οι θέσεις άλλαξαν και πάλι στο δυναμικό κοινό και στην κορυφή βρέθηκε η ενημέρωση, ενώ ακολούθησε το φαγητό μετά το χάος.
Φαίνεται πως για ακόμα μια μέρα από τον Οκτώβρη οι ψυχαγωγικές εκπομπές έμειναν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, με τις παρουσιάστριες να συνωστίζονται κοντά στη βάση ίσως και κάποιες παρακάτω του 10.
Αυτές οι ανακατατάξεις στην τηλεθέαση των τηλεοπτικών εκπομπών ειδικά στις πρωινές ζώνες θα έπρεπε να αντιληφθούν οι υπεύθυνοι διευθυντές αρχισυντάκτες προγράμματος ότι οφείλονται στην αλλαγή που βιώνουμε στην πραγματική ζωή της καθημερινότητας .
Όταν γυναίκες άνδρες και παιδιά βιώνουν την πανδημία κλεισμένοι σε ένα διαμέρισμα, το πιο φυσιολογικό είναι ότι θα θελήσουν να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει στην κοινωνία και ποιες είναι οι εξελίξεις για το αύριο του κόσμου.
Χάος από την έξαρση του δεύτερου κύματος της πανδημίας με τον θανατηφόρο ιό να επικρατεί παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας Ελλάδα που όλα δείχνουν ότι στο πέρασμά του δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο και είναι λυπηρό το ότι τόσοι έμπειροι δεν έχουν καταλάβει το ρεύμα που αρχίζει να γίνεται ηλεκτροπληξία για τα ψυχαγωγικά προγράμματα.
Αν παρατηρήσει κανείς τις ψυχαγωγικές εκπομπές και την τηλεθέαση που απηχούν θα καταλάβει ότι οι μοναδικές που κρατάνε κάποια νούμερα στη βάση είναι αυτές που δίνουν φωνή στους τηλεθεατές.
Σε καλούς αριθμούς του πίνακα βρέθηκαν οι Αταίριαστοι του ΣΚΑΙ, το Mega στο ενημερωτικό του πρόγραμμα και όσες εκπομπές έχουν ενημέρωση και ειδήσεις φυσικά οι κλασικές, Καλημέρα Ελλάδα στον Αντ1, η εκπομπή Alpha Παντού και η ΕΡΤ ακόμα, με την νέα προσπάθεια αποδεικνύοντας ότι η καραντίνα ζητάει να μάθει τι γίνεται εκεί έξω…
Συμπέρασμα χαρακτηριστικό αν γίνει μέτρηση στις γραμμές που παρέχουν βοήθεια για το άγχος και το στρες που προκαλεί ο φόβος της εποχής θα μας εντυπωσιάσει.