Οι πωλήσεις του Ομίλου Γρηγόρης για το 2023 ανήλθαν σε 95,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σύγκριση με το 2022. Η λειτουργική κερδοφορία, όπως αποτυπώνεται στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασε άνοδο 17% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο καθαρός δανεισμός του ομίλου και της εταιρείας, κατά την 31η Δεκεμβρίου 2023, ανήλθε σε 1,3 εκατ. ευρώ και 3,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Η κεφαλαιακή δομή του ομίλου παραμένει ισχυρή, με το δείκτη ιδίων κεφαλαίων προς το σύνολο παθητικού να φτάνει το 33,4%.
Η θυγατρική Air Canteen, που δραστηριοποιείται σε αγορές αεροδρομίων, κατέγραψε αύξηση 26% στον κύκλο εργασιών και εντυπωσιακή βελτίωση 42% στη λειτουργική της κερδοφορία σε σχέση με το 2022.
Το 2023 ο όμιλος εμπλούτισε τη δραστηριότητά του με την προσθήκη τριών νέων εταιρειών: της 1904 ΑΕ, της ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΕ και της RUES CLASSIQUES ΜΑΕ. Η 1904 ΑΕ ανέλαβε την ανακατασκευή και λειτουργία του Ζαππείου και του ιστορικού κινηματογράφου Αίγλη. Παράλληλα, οι ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΕ και RUES CLASSIQUES ΜΑΕ ασχολήθηκαν με την ανακαίνιση, διαχείριση και λειτουργία χώρων εστίασης σε μουσεία, μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα.
Κατά το ίδιο έτος, ο Όμιλος Γρηγόρης επέκτεινε το δίκτυό του, ανοίγοντας 23 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ ανακαίνισε 86 υφιστάμενα. Παράλληλα, υλοποίησε δράσεις κοινωνικής ευθύνης, όπως η δημιουργία της μπάρας Gregory’s – School Synergy Snacks, που στηρίζει την επαγγελματική αποκατάσταση νέων με αναπηρία, και η παροχή σχολικών γευμάτων για ένατη συνεχή χρονιά στους μαθητές που φοιτούν στις σχολικές μονάδες του Σωφρονιστικού Καταστήματος Νέων Αυλώνα.