Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διπλασιάζει την αξία του χαρτοφυλακίου της στον τομέα των αυτοκινητοδρόμων με την προσθήκη της Αττικής Οδού, καθώς προσφέρει στον διαγωνισμό για την επέκταση της 25ετούς σύμβασης παραχώρησης ποσό μαμούθ ύψους 3,27 δισ. ευρώ. Το συγκεκριμένο ποσό είναι υπερδιπλάσιο από αυτό που έδωσε η Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, το οποίο ανήλθε σε 1,4 δισ. ευρώ.
Στον διαγωνισμό αυτό η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμετρήθηκε με την κοινοπραξία Vinci-Μυτιληναίος , η οποία προσέφερε το δεύτερο μεγαλύτερο τίμημα, ύψους 3,106 δισ. ευρώ. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη, με μεγάλα οφέλη για τον όμιλο και τους μετόχους του και με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση.
Παρότι το IRR υπολογίζεται ότι θα είναι μονοψήφιο έναντι 13,1% της υφιστάμενης παραχώρησης, η Αττική Οδός είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός μηχανισμός παραγωγής ρευστότητας. Με την προσθήκη της Αττικής Οδού στο χαρτοφυλάκιό της, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποκτά το κρίσιμο μέγεθος για τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου, πουμπορεί να προεξοφλεί την είσοδό του στο χρηματιστήριο με την αποκόμιση μεγάλων υπεραξιών ή ακόμη και την εξασφάλιση συμμαχιών διεθνούς εμβέλειας.
Με βάση τη νέα σύμβαση που υπογράφηκε, η Αττική Οδός θα αποφέρει στο Δημόσιο το 7,5% των εσόδων της, ενώ παράλληλα τα διόδια θα υποχωρήσουν στα 2,50€ για την πρώτη πενταετία. Συνολικά η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένει περισσότερα από 6 δισ. ευρώ σε μερίσματα, από το υπάρχον χαρτοφυλάκιο συμμετοχών της σε έργα παραχωρήσεων.