Οι Βρετανοί καταναλωτές προτιμούν πλέον να μείνουν σπίτι και να απολαμβάνουν την μπύρα τους, σύμφωνα με νέα ανάλυση του Γραφείου Εθνικής Στατιστικής (ONS). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, τα οποία παρήχθησαν από την εταιρεία Idealo, υπήρξε σημαντική αύξηση της τάξεως του 25% στον αριθμό των καταναλωτών οι οποίοι αγοράζουν μπύρα για να την καταναλώνουν στο σπίτι από κανάλι του off – trade, απομακρυνόμενοι από τη horeca. Επιπρόσθετα, οι Βρετανοί καταναλωτές αγόραζαν μπύρες συνολικής αξίας περίπου 4,1 δισεκ. λίρων ετησίως, ώστε να τις καταναλώνουν κατ’ οίκον, ένα ποσό το οποίο εμφανίζεται αυξημένο κατά 25% σε σχέση με τα επίπεδα του 2020.
Αναλυτές της Idealo ανέφεραν επιπρόσθετα ότι το αυξανόμενο κόστος ζωής κάνει τους Βρετανούς καταναλωτές λιγότερο πρόθυμους να βγουν έξω για να πιούν με τις παρέες τους, αλλά πλέον είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ένα μπουκάλι κρασί ή μία μπύρα κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας επίσκεψής τους στα καταστήματα της λιανικής.
Το εν λόγω στοιχείο δεν κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι η τιμή της μπύρας έχει αυξηθεί σημαντικά στο κανάλι της horeca. Για παράδειγμα, σύμφωνα με στοιχεία της ONS, η τιμή ενός ποτηριού lager μπύρας σε παμπ ή μπαρ έχει αυξηθεί περισσότερο από 50 πένες μέσα σε έναν χρόνο στη Μεγάλη Βρετανία.