23.9 C
Athens
Sunday, May 12, 2024
More

    Οι “efood market” του λιανεμπορίου και οι θέσεις τους στην αγορά

    My market και εfresh  ξεκίνησαν συνεργασία με το skroutz, το οποίο υπολογίζεται ότι δέχεται 45.000.000 επισκέψεις το μήνα από 8 εκατομμύρια μοναδικές συσκευές.

    Οι  δύο – e-Fresh και My market – έχουν λάβει θέση στη μεγαλύτερη εμπορική βιτρίνα της Ελλάδας, που είναι αυτή τη στιγμή η skroutz.

    Η Convert Group, η οποία “μετράει” τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, εκτιμά ότι η efood Market αποτελεί τον τρίτο παίκτη της συγκεκριμένης αγοράς από πλευράς μεριδίου σε αξία πωλήσεων.

    O Σκλαβενίτης έρχεται πρώτος  και ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος.

    Οι καταναλωτές δαπάνησαν online το 2023 συνολικά 306 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 15% περισσότερα χρήματα από το 2022.

    Στον παραπάνω τζίρο δεν περιλαμβάνονται, q-commerce  με δικές τους αποθήκες όπως efood Market & Wolt Market.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα