My market και εfresh ξεκίνησαν συνεργασία με το skroutz, το οποίο υπολογίζεται ότι δέχεται 45.000.000 επισκέψεις το μήνα από 8 εκατομμύρια μοναδικές συσκευές.
Οι δύο – e-Fresh και My market – έχουν λάβει θέση στη μεγαλύτερη εμπορική βιτρίνα της Ελλάδας, που είναι αυτή τη στιγμή η skroutz.
Η Convert Group, η οποία “μετράει” τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, εκτιμά ότι η efood Market αποτελεί τον τρίτο παίκτη της συγκεκριμένης αγοράς από πλευράς μεριδίου σε αξία πωλήσεων.
O Σκλαβενίτης έρχεται πρώτος και ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι καταναλωτές δαπάνησαν online το 2023 συνολικά 306 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 15% περισσότερα χρήματα από το 2022.
Στον παραπάνω τζίρο δεν περιλαμβάνονται, q-commerce με δικές τους αποθήκες όπως efood Market & Wolt Market.