Οι αμερικανικές εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων ετοιμάζονται για μια σειρά από συμφωνίες σε μια προσπάθεια να ανανεώσουν τα χαρτοφυλάκια των εμπορικών σημάτων τους, καθώς τα κέρδη τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξασθένησαν, ενώ τα οφέλη από τις αυξήσεις των τιμών αρχίζουν σταδιακά να μειώνονται.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές του Reuters, τον περασμένο μήνα, η Campbell Soup έκλεισε συμφωνία 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,5 δισεκατομμύρια ευρώ) για την εταιρεία παραγωγής σάλτσας Rao’s Sovos Brands.
Επίσης, η Unilever αγόρασε το premium κατεψυγμένο γιαούρτι Yasso στη Βόρεια Αμερική, ενώ ο κατασκευαστής Snickers Mars απέκτησε τον κατασκευαστή υγιεινών τροφίμων Kevin’s Natural Foods.
«Υπήρξε μια καλή άνοδος στις συγχωνεύσεις και εξαγορές στη βιομηχανία τροφίμων το πρώτο εξάμηνο του έτους», δήλωσε ο Michael Milani, εκτελεστικός διευθυντής στη συμβουλευτική εταιρεία Baker Tilly, ενώ ο ίδιος πρόσθεσε ότι αναμένεται να συνεχιστούν οι συγχωνεύσεις και οι συμφωνίες μεταξύ των εταιρειών τροφίμων σε όλο το δεύτερο μισό του 2023 και στις αρχές του 2024.
Η άνοδος των συμφωνιών έρχεται καθώς ο όγκος των πωλήσεων σε εταιρείες
όπως η Kraft Heinz και η Campbell μειώθηκε για τουλάχιστον έξι τρίμηνα λόγω της χαμηλής ζήτησης, ενώ τα οφέλη από τις αυξήσεις τιμών εξασθενούν επίσης.
όπως η Kraft Heinz και η Campbell μειώθηκε για τουλάχιστον έξι τρίμηνα λόγω της χαμηλής ζήτησης, ενώ τα οφέλη από τις αυξήσεις τιμών εξασθενούν επίσης.