Πώς γίνονται τελικά οι επιλογές σε κέντρα και περιφέρειες σε ότι αφορά διορισμούς μεταθέσεις αποσπάσεις κτλ όλοι λίγο έως πολύ γνωρίζουμε . Δυστυχώς η Ελλάδα έχει μείνει σε εποχές πολύ πίσω στα θέματα των “ρουσφετιών” για το χατήρι των “ψηφαλακιών” .
“Σε ψήφισα” , “Σου έφερα τόσους ψήφους” , Ξέρεις ποια είναι η οικογένεια μου”; “Πάνω από 300 άτομα μετράμε”, “Μόνο εγώ μπορώ να σε βοηθήσω … αν με βοήθησεις”, και άλλα πολλά που όχι ένας ούτε δυο αλλά κατά δεκάδες την ημέρα μπορείς να τα ακούσεις , φτάνει να σταθείς πίσω από μια κλειστή πόρτα αλλά καμιά φορά και σε ένα καφενείο μιας πλατείας. Τότε ναι θα ακούς να λένε και να συζητούν-ζητούν οι ψηφοφόροι με τον Βουλευτή, τον Υπουργό, τον Δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη …
Πάμε τώρα να δούμε ένα τέτοιο απτό παράδειγμα, που έκανε όλη την Ελλάδα να ντυθεί στα μαύρα. Την επαγγελματική πορεία γιατί η προσωπική δεν μας αφορά του πρώην υπαλλήλου του Παιδείας, πρώην υπαλλήλου του ΟΣΕ, που τελικά έγινε ο σταθμάρχης του ολοκαυτώματος με τις ευλογίες φυσικά των από πάνω και παραπάνω..
Ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα εκπαίδευσης, που ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο και ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, ο 59χρονος Β.Σ. ανέλαβε καθήκοντα σταθμάρχη σε έναν από τους πλέον σημαντικούς για τη λειτουργία του δικτύου σταθμούς, αυτόν της Λάρισας.
Δεν έκλεισε 2μηνο αλλά μόλις , 35 ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και σημειώθηκε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με τον ίδιο να φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Προσελήφθη στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας τον Φεβρουάριο του 1989. Την Άνοιξη του 2011 εν μέσω μνημονίων και των προγραμμάτων εξυγίανσης του ΟΣΕ μέσω μείωσης προσωπικού ζήτησε μετάταξη σε άλλο φορέα του Δημοσίου, κάνοντας χρήση του νόμου περί κινητικότητας που είχε τεθεί σε ισχύ εκείνη την περίοδο.
Η αίτησή του κατετέθη στις 27 Απριλίου και πέντε ημέρες αργότερα, στις 2 Μαΐου μετακινήθηκε σε θέση διοικητικού υπαλλήλου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας στη Λάρισα, που έχει υπ’ ευθύνη της τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία του νομού.
Σημειώνεται ότι η σύζυγος του 59χρονου εργάζεται ως δασκάλα σε σχολείο της Λάρισας. (Δεν υπάρχει διασταύρωση αν και αυτή είναι κάπου μετακλητή όπως ακούστηκε αλλά και γράφτηκε)
Έντεκα χρόνια αργότερα, τον Απρίλιο του 2022 ζήτησε να επιστρέψει στον ΟΣΕ. Για να καλύψει κενές οργανικές θέσεις ο ίδιος ο ΟΣΕ είχε εκκινήσει διαδικασίες πρόσληψης συνολικά 18 υπαλλήλων για θέσεις σταθμαρχών, μέσω του συστήματος κινητικότητας αλλά φυσικά και για οικονομικά οφέλη αφού τα χρήματα ήταν πολύ καλύτερα.
Τη μια απ’ αυτές κατέλαβε τον Ιούνιο ο 59χρονος όπως προκύπτει από απόφαση του μέχρι πρότινος Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Σπύρου Πατέρα, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, στο ίδιο ΦΕΚ δημοσιεύθηκαν αποφάσεις μετατάξεων ακόμα 8 υπαλλήλων από φορείς του Δημοσίου προς τον ΟΣΕ.
Οι περισσότερες αφορούσαν σε μετακινήσεις υπαλλήλων προς τους Κλάδους Τεχνικής και Διοικητικής Υποστήριξης και ακόμα μια αφορά σε ειδικότητα σταθμάρχη.
Σημειώνεται ότι στις προσλήψεις μέσω μετάταξης δεν ισχύει το όριο ηλικίας των 42 ετών που ίσχυσε για τις προσλήψεις στον ΟΣΕ μέσω ΑΣΕΠ. Η συγκεκριμένη προκήρυξη βγήκε στον «αέρα» τον Νοέμβριο του 2022.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2022 και ολοκληρώθηκε στις 23 Ιανουαρίου, όπως εξάλλου ο ίδιος είχε ανακοινώσει με ανάρτησή του στο Facebook.
Στις 35 ημέρες που μεσολάβησαν μέχρι τη σύλληψή του εκτέλεσε καθήκοντα σταθμάρχη σε όλους τους σταθμούς της «Επιθεώρησης» ξεκινώντας από τον σταθμό Λάρισας και συνεχίζοντας σε Νέους Πόρους, Παλαιοφάρσαλο και Κατερίνη, πριν επιστρέψει -μερικά εικοσιτετράωρα πριν για να γίνει ο σταθμάρχης που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ αφού τον συνδέει πια το μοιραίο δυστύχημα- στον σταθμό της Λάρισας.