Όσο οι τιμές των προϊόντων, ειδικά των φρούτων και των λαχανικών, τους τελευταίους μήνες παίρνουν την ανιούσα, επίσης οι καταναλωτές ακούνε περί ‘’μεσαζόντων’’, ή σε άλλα λόγια των ενδιάμεσων χονδρεμπόρων, οι οποίοι αναλαμβάνουν το ρόλο ανάμεσα στον παραγωγό και στον αγοραστή, με πιθανότητα, κάποιες φορές ‘’ενίσχυσης’’, παραπάνω από το κανονικό, των τιμών.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, είναι σημαντικό σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο καταναλωτής, πλέον, να κάνει έρευνα αγοράς, προκειμένου να βρίσκει τα κατάλληλα για αυτόν, ποιοτικά προϊόντα σε συμφέρουσα τιμή.
Οι κεντρικές αγορές, διαθέτουν πληθώρα τιμών και προϊόντων για όλα τα βαλάντια, ενώ η έρευνα αγοράς θα πρέπει να είναι απαραίτητη για τους καταναλωτές.
Κατά στελέχη της αγοράς των λαϊκών αγορών, εξάλλου, σημαντικό ρόλο στην άνοδο των τιμών τους τελευταίους μήνες έχουν παίξει και οι αυξήσεις σε ενέργεια και καύσιμα, που επηρεάζουν την τελική τιμή λιανικής προς τον καταναλωτή.