18.9 C
Athens
Thursday, May 9, 2024
More

    Οι δύο ελληνικές εταιρείες που συμμετείχαν στην Asia Fruit Logistica 2023

    Οι στόχοι των Ελλήνων παραγωγών για επεκτάσεις εξαγωγών στην αχανή ασιατική αγορά.

    Δύο ελληνικές εταιρείες συμμετείχαν στην Asia Fruit Logistica 2023, η οποία αποτελεί την κατά πολλές σημαντικότερη έκθεση της Ασίας για φρέσκα λαχανικά και ταυτόχρονα, το σύνολο των μεγάλων παραγωγών και εξαγωγέων, οι οποίοι διατηρούν πρόσβαση και στοχεύουν στις δυναμικές αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές.

    Πρόκειται για τις εταιρείες Fruit Project και Ανυφή Μητροσύλης. Το Fruit Project συμμετείχε για πέμπτη συνεχή φορά στο ελληνικό περισσότερο, το οποίο οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που εκτελούσε την Ελλάδα επίσημου αντιπροσώπου και την Κύπρο στη συγκεκριμένη έκθεση.

    Αντίστοιχα, η εταιρεία Ανυφί Μητροσύλης παρέστη ως επισκέπτης, με ανώτερο στέλεχος της να δώσει το «παρών».


    Ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των ελληνικών φρούτων


    Αμφιότερες οι ελληνικές εταιρείες είχαν την ευκαιρία για πληθώρα επαφών και
    συναντήσεων, τόσο με παλαιότερους πελάτες, για διατήρηση και επέκταση συνεργασιών, όσο και με νέες επιχειρήσεις, αναζητώντας νέες εξαγωγικές συμφωνίες.

    Οι δύο ελληνικές αντιπροσωπευτικές επιχειρήσεις επιχείρησαν, παράλληλα, μέσα από τις επαφές τους να αναδείξουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών φρούτων: Προέβαλαν την ποιότητα, τη φρεσκάδα, τη διατροφική και τη γευστική τους αξία, που αποδίδονται στις ευνοϊκές μεσογειακές κλιματικές συνθήκες, στις πλούσιες και εύφορες ελληνική γη και στη φροντίδα των Ελλήνων παραγωγών.

    Η φετινή Asia Fruit Logistica είχε αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 30% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2022 και εν πολλοίς διατήρησε το υψηλό επίπεδο επαγγελμάτων επισκεπτών με διάθεση για δικτύωση και στόχευση σε νέες εμπορικές συμφωνίες.

    Συνολικά συμμετείχαν 700 εκθέτες από 42 χώρες και 24 εθνικά περισσότερα. Την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 10.000 επαγγελματίες από 70 χώρες.

    Παράλληλα, διοργανώθηκαν το συνέδριο για φρέσκα προϊόντα Asiafruit Congress, αλλά και ημερίδες για τις παραπάνω και τάσεις του κλάδου στις Ασιατικές αγορές. Εξάλλου, τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται βασικό είδος καθημερινής διατροφής στην Ασία, η κατανάλωσή τους παρουσιάζει ανοδική τάση και αρκετά προϊόντα εισάγονται σε υψηλές τιμές. Πρόκειται για συνολική αγορά 4,5 δις. καταναλωτών.

    Σύμφωνα με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, «η Ελλάδα έχει καθιερωθεί ως σημαντική δύναμη στην παραγωγή και εξαγωγή ακτινιδίων», τα οποία έχουν μεγάλη ζήτηση στην Κίνα, αλλά και σε άλλες χώρες της Ασίας, επειδή θεωρούνται «ποιοτικά φρούτα».

    Πράγματι, φαίνεται να κερδίζουν σταθερά έδαφος στις προτιμήσεις των ασιατών καταναλωτών. Η αγωγή, στρατηγικός στόχος της ελληνικής αγοράς είναι να συναφθούν συμφωνίες, που θα οδηγήσουν στην εξαγωγή και άλλων ελληνικών φρούτων στους ασιατικούς προορισμούς, με ανάδειξη των αντίστοιχων στρατηγικών τους πλεονεκτήματα, ενισχύοντας τα εξαγωγικά μεγέθη των Ελλήνων παραγωγών.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα