Με αύξηση πωλήσεων και διατήρηση της κερδοφορίας έκλεισε το 2022 για τον όμιλο Fais, στην βάση τόσο της εμπορικής του δραστηριοποίησης, όσο και των επενδύσεων στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Η αλυσίδα Καλόγηρου εμφανίζει αύξηση τζίρου κατα 15% στο πεντάμηνο του 2023, συγκριτικά με πέρσι και διαβλέπει προοπτικές βελτίωσης και των κερδών της.
Ο όμιλος τερμάτισε την συνεργασία της θυγατρικής του εταιρείας Sportswind AE για το σήμα της Puma στην Βουλγαρία, και προχώρησε σε άνοιγμα νέου καταστήματος της γερμανικής φίρμας αθλητικών ειδών εντός των χώρων του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη.
Παράλληλα, η Sportswind εξαγόρασε το 35% της εταιρείας Northcut IKE, μετατρέποντάς την σε 100% θυγατρική της, και μέσω αυτής εγκαινίασε την συνεργασία της με την αμερικανική ιστορική φίρμα denim, Levi’s Strauss & Co. Europe, με δύο καταστήματα.
Ως προς την αλυσίδα καλλυντικών κι ειδών μακιγιάζ Kiko Milano, το δίκτυο καταστημάτων της επεκτάθηκε μέσα στο 2023 με την προσθήκη 6 νέων σημείων στην Ελλάδα, δύο σημείων στην Βουλγαρία και ακόμη δύο στην Ρουμανία.
Χάριν στην προσθήκη των νέων αυτών σημείων, εκτιμάται ότι το 2023 θα ολοκληρωθεί με αύξηση πωλήσεων για την αλυσίδα. Στο πεντάμηνο του έτους αύξησε τις πωλήσεις της στην Ελλάδα κατά 88%, συγκριτικά με πέρσι, στα 3,6 εκατ ευρώ, σε συνέχεια ενός έτους κατά το οποίο επετεύχθησαν κέρδη ύψους 885.494 ευρώ, έναντι ζημίων ύψους 311.711 ευρώ, και υπερδιπλασιασμός πωλήσεων σε 8,3 εκατ ευρώ, από 3,27 εκατ ευρώ το 2021.
Σε ότι αφορά τον κλάδο του τουρισμού, σε συνεργασία με την δανέζικη μάρκα σκαφών αναψυχής Rand Boats, αναλαμβάνοντας την αντιπροσώπευση της μάρκας σκαφών Nerea Yacht.
Η εταιρεία έκλεισε το 2022 με αύξηση τζίρου κατά 23,6%, η οποία προήλθε κυρίως από την πώληση μεγάλων σκαφών αναψυχής, κατά 97,32%. Η απώλεια της Adidas αντισταθμίζεται πάντως από την Under Armour, η οποία επέκτεινε φέτος την παρουσία της στην χώρα μας με 4 νέα καταστήματα, υπό την έλεγχο της θυγατρικής Unlimited Sport ΑΕ.
Ο όμιλος Fais έκλεισε το 2022 με αύξηση πωλήσεων κατά 33,4%, αγγίζοντας τα 163,2 εκατ ευρώ, και κέρδη EBITDA βελτιωμένα κατα 12% συγκριτικά με το 2021, στα 32,7 εκατ ευρώ. Ωστόσο τα κέρδη χρήσης περιορίστηκαν σε 8,95 εκατ ευρώ, από 11,4 εκατ ευρώ το 2021 και καταγράφεται αρνητικό κεφάλαιο κίνησης, ύψους 8,45 εκατ ευρώ, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος που ήταν 7,49 εκατ ευρώ.
Επίσης η One Outlet έκλεισε την χρήση του 2022 με αύξηση τζίρου και 56%, στα 7,11 εκατ ευρώ, κι αύξησε τα μικτά της κέρδη σε 1,6 εκατ ευρώ από 1,1 εκατ ευρώ το 2021.