17.8 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Οι απογοητευμένοι με τις τιμές και τη διαθεσιμότητα των μεγάλων επώνυμων ρολογιών ανακαλύπτουν την ποιότητα των μικρών καταστημάτων

    Μέσα σε μια εκτεταμένη λευκή σκηνή που στόλιζε τους χώρους του πολυτελούς ξενοδοχείου La Réserve της Γενεύης τον Νοέμβριο, το σφυρί έπεσε σε ένα πιο αξιόλογο ρολόι.

    Το Ming 17.06 “Copper” μπήκε στο μπλοκ δημοπρασιών Phillips ανάμεσα σε χρυσά ημερολόγια Patek Philippe, σπάνια Rolex Daytonas “Paul Newman” και φανταχτερά Audemars Piguet “Jumbo” Royal Oaks. Ήταν αξιοσημείωτο όχι μόνο για τη μοναδικότητά του αλλά και για το ότι ήταν εκεί.

    Οι ιστορίες των Patek, Rolex και Audemars μετρώνται σε αιώνες, αλλά η μάρκα Horologer Ming είναι μόλις πέντε ετών. Με έδρα την Κουάλα Λουμπούρ και με νόμιμη έδρα στην Ελβετία, παράγει ρολόγια ελβετικής κατασκευής με καινοτόμα σχέδια που χρησιμοποιούν φωτεινά υλικά για απατηλά απλά άκρα. Η παρουσία του Ming στις εκπτώσεις της Γενεύης —και η ανάπτυξη σε σύντομο χρονικό διάστημα— υπογραμμίζει το επίπεδο στο οποίο έχουν ανέβει ανεξάρτητες μάρκες ρολογιών μεταξύ των συλλεκτών και των ενθουσιωδών.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable
    Thein, φορώντας ένα 37.04 Monopusher.

    «Σωστό μέρος, σωστή στιγμή», λέει ο Ming Thein, 36 ετών, φωτογράφος, σχεδιαστής και πρώην στέλεχος ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων που είναι ο ιδρυτής και επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας. «Αλλά γνωρίζουμε επίσης τη δουλειά που καταβάλαμε για να κάνουμε το προϊόν όσο καλύτερο μπορούμε να το κάνουμε».

    Η πανδημία αναζωπύρωσε μια σχέση αγάπης μεταξύ των καταναλωτών -ιδιαίτερα εκείνων στις ΗΠΑ- και των πολυτελών μηχανικών ρολογιών. Με το διαθέσιμο εισόδημα που συνήθως ξοδεύεται στις διακοπές και στα εστιατόρια, οι άνθρωποι είχαν το χρόνο να ερευνήσουν και τα μετρητά για να βρουν ακριβά ρολόγια.

    Για κάποιους, ένα ρολόι έγινε κομμάτι πολυτέλειας για να φορεθεί στο σπίτι και να αναβοσβήνει στις κλήσεις Zoom ή στο Instagram. Οι ελβετικές εξαγωγές ρολογιών είχαν την καλύτερή τους χρονιά το 2022 , αυξάνοντας σε περισσότερα από 23 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (24,9 δισεκατομμύρια δολάρια), ένα ρεκόρ που σημειώθηκε από τις ΗΠΑ, οι οποίες ξεπέρασαν την Κίνα και έγιναν ο κορυφαίος εξαγωγικός προορισμός. Και ανεξάρτητες μάρκες, όπως η Ming, είναι έτοιμες να ικανοποιήσουν έναν αγοραστή ή έναν συλλέκτη που αναζητά όλο και περισσότερες γνώσεις πέρα ​​από τα πιο παραδοσιακά ελβετικά εισιτήρια.

    Ο Richard Mille , η ομώνυμη μάρκα που ιδρύθηκε το 2001 και είναι γνωστή για τα ανοιχτόχρωμα ρολόγια της, εμπνευσμένα από τα όρια (και διχαστικά) ρολόγια που κοστίζουν περισσότερο από μια Ferrari, προσχώρησε πρόσφατα σε μια επιλεγμένη ομάδα επτά ελβετικών επωνυμιών με περισσότερες από 1 δισεκατομμύρια φράγκα σε ετήσιες πωλήσεις. Κάνει μόνο 5.000 ρολόγια το χρόνο. Και μετά την καλύτερη χρονιά της, ο Βρετανός ωρολόγος Bremont ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι ο Αμερικανός επενδυτής Bill Ackman αγόρασε  σημαντική μειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία, μαζί με τον προηγούμενο υποστηρικτή της Bremont Hellcat LP, συνολικού ύψους 59 εκατομμυρίων δολαρίων σε νέες επενδύσεις.

    Τα χειροποίητα ρολόγια του μοναχικού ελβετικού FPJourne συζητούνται τώρα και λατρεύονται μαζί με τα πιο περίπλοκα Pateks. Συνδυάζοντας τη δημιουργική και τεχνολογική πρόοδο της ωρολογοποιίας του τέλους του 18ου αιώνα με μοντέρνα φινίρισμα, υλικά και καινοτομίες στην κίνηση, τα ρολόγια της Journe έχουν αυξηθεί τόσο δραστικά στην τιμή που η μάρκα, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1990, έχει γίνει ένα πραγματικό μπλε τσιπ, πρωτοπόρος πωλήσεις από την κορυφαία δημοπρασία σπίτια. Η επωνυμία του παράγει λιγότερα από 1.000 ρολόγια το χρόνο.

    Αυτή η ξαφνική επιτυχία οφείλεται, εν μέρει, στην έλλειψη διαθεσιμότητας και πρόσβασης σε παραδοσιακά κυρίαρχες μάρκες, των οποίων τα πιο δημοφιλή ρολόγια δεν μπορούν να αγοραστούν εύκολα σε μπουτίκ λιανικής. Καθώς η ζήτηση έχει αυξηθεί , οι ωρολογοποιοί, συμπεριλαμβανομένης της Patek και της Audemars, δεν αύξησαν σημαντικά την προσφορά, και αυτό άφησε πολλούς πιθανούς πελάτες απογοητευμένους. «Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι που πηγαίνουν πέρα ​​από τους Patek, Vacheron Constantin, Audemars Piguet και Rolex είναι ότι θέλουν απλώς να αγοράσουν ένα αιματηρό ρολόι», λέει ο Adrian Barker, ένας YouTuber εστιασμένος στο ρολόι με περισσότερους από 250.000 συνδρομητές και ο συν-οικοδεσπότης. του podcast About Effing Time . «Και δεν μπορούν λόγω των λιστών αναμονής. Έτσι κοιτάς πέρα ​​από τον κεντρικό δρόμο, κοιτάς πέρα ​​από τις κύριες μάρκες και μετά ξαφνικά βρίσκεις αυτόν τον κόσμο των ανεξάρτητων όπου αναμφισβήτητα αποκτάς ένα καλύτερο προϊόν.»

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable
    The Ming 17.06 “Copper”

    Οι καλοί πελάτες και οι συλλέκτες μπορούν να οικοδομήσουν σχέσεις με μικρότερες ωρολογοποιίες, λέει ο Oliver Müller, επικεφαλής της LuxeConsult, σύμβουλος του κλάδου που έχει συνεργαστεί με ανεξάρτητες μάρκες όπως ο Laurent Ferrier και η Akrivia.

    «Για αυτούς φαίνεται πιο αυθεντικό», λέει ο Müller. «Είναι η συνάντηση με τους ανθρώπους που φτιάχνουν τα προϊόντα. Είναι όπως όταν επισκέπτεσαι έναν αμπελώνα και συναντάς τον τύπο που καλλιεργεί τα σταφύλια και φτιάχνει το κρασί. Συγκεντρώνεις μια εμπειρία».

    Το αυξανόμενο ενδιαφέρον και η εμπιστοσύνη στις μη παραδοσιακές μάρκες επέτρεψαν στον Ming να επεκταθεί από μια σκοτεινή μικρομάρκα σε μια ανεξάρτητη υψηλού προφίλ σε λιγότερο από μια δεκαετία. «Βασικά, θέλουμε απλώς να φτιάξουμε ενδιαφέροντα ρολόγια για τα οποία εμείς οι ίδιοι ενθουσιαζόμαστε», λέει ο Thein.

    Όλα τα ρολόγια της Ming πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας της. τα περισσότερα ξεπουλούν μέσα σε λίγα λεπτά από την κυκλοφορία τους. Ο Rajsingh λέει ότι μεταξύ των μεγαλύτερων προκλήσεων για την εταιρεία ήταν η διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της. Αφού καταθέσουν μια κατάθεση 50%, οι πελάτες πρέπει τώρα να περιμένουν έως και 15 μήνες για την παράδοση. Ο Μινγκ προσπαθεί να μειώσει αυτή την περίοδο σε τρεις έως έξι μήνες.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable
    The Ming 37.07

    Για τον αγοραστή που δεν ήταν πρόθυμος να περιμένει, το Ming 17.06 “Copper” στη δημοπρασία της Γενεύης αποδείχθηκε δελεαστική πρόταση. Με το δίχρωμο καντράν του με εσωτερικό μοτίβο γραμμών, φωτεινούς δείκτες ώρας και δείκτες που πλαισιώνονται από τις χαρακτηριστικές φαρδιές ωτίδες της μάρκας, πωλήθηκε για 5.670 φράγκα , πολύ πάνω από την εκτίμηση πριν από τη δημοπρασία από 2.000 φράγκα έως 4.000 φράγκα—και περισσότερο από 350% πάνω από την αρχική λιανική τιμή των 1.250 φράγκων.

    Ανεξάρτητοι ωρολογοποιοί ανακινούν την παλιά ελβετική φρουρά

    Για τους συλλέκτες και τους λάτρεις που θέλουν να προχωρήσουν πέρα ​​από τα παραδοσιακά μεγάλα ελβετικά ονόματα, ακολουθεί μια ευρεία γκάμα —αν και σίγουρα όχι εξαντλητική— περίληψη σημαντικών ανεξάρτητων ωρολογοποιών.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

    Baltic: Η γαλλική μάρκα καταφέρνει να προσφέρει καλή αξία με σχεδιασμό εμπνευσμένο από vintage που κερδίζει ακόμη και τα σνομπ ρολογιών. Οι τιμές ξεκινούν από περίπου 600 € (652 $). Ο τελευταίος χρονογράφος Tricompax της μάρκας κοστίζει περίπου 1.700 €. Ιδρύθηκε πριν από λιγότερο από μια δεκαετία, η άλλοτε διαδικτυακή ωρολογοποιία έχει πλέον μικρές εκθέσεις μόνο για ραντεβού στο Παρίσι και το Λονδίνο. Για να διατηρήσει το κόστος στη γραμμή, η Baltic προέρχεται από την Ελβετία, την Ιαπωνία και την Κίνα που στεγάζει πίσω από υπέροχα ρετρό καντράν, όπως αυτό το μαύρο σε άσπρο Panda.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

    Greubel Forsey

    Η ακριβή επωνυμία, που πήρε το όνομά της από τους ιδρυτές της, Robert Greubel και Stephen Forsey, επέστρεψε στην πραγματική ανεξάρτητη θέση πέρυσι, αγοράζοντας το 20% των μετοχών της εταιρείας από τον ελβετικό όμιλο πολυτελών δραστηριοτήτων Richemont. Τώρα ο Greubel Forsey μπορεί να επικεντρωθεί σε αυτό που κάνει καλύτερα: να κατασκευάζει ρολόγια έξι φιγούρων με πολύ περίπλοκη μηχανική. Ένα μοντέλο υπερηφανευόταν για απίστευτα τέσσερα tourbillon. Αυτό, το Balancier Convexe, αξίας 445.000 δολαρίων GMT, χρησιμοποιεί έναν τροχό ισορροπίας με κλίση 30 μοιρών που «περιφέρεται» πάνω από μια περιστρεφόμενη σφαίρα.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

     

    Grönefeld

    Οι Ολλανδοί αδερφοί Bart και Tim Grönefeld φτιάχνουν τα δικά τους πολυτελή ρολόγια στην Ολλανδία από το 2008 και συγκεντρώνουν τα βραβεία GPHG εναντίον των καλύτερων Ελβετών κατασκευαστών. Ο Grönefeld Grönograaf του 1941 – αυτό είναι μια ολλανδική αντίληψη του “χρονογράφου” – κέρδισε το βραβείο GPHG για την επιπλοκή πέρυσι χάρη σε έναν καινοτόμο μηχανισμό “soft reset”. Η έκδοση με ταντάλιο που εμφανίζεται εδώ περιορίστηκε σε μόλις 25 κομμάτια και κοστίζει περίπου 165.000 €.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

    Philippe Dufour

    Ένας από τους λίγους κορυφαίους ωρολογοποιούς που μπορούν να ανταγωνιστούν την FPJourne, η Dufour κατασκευάζει εκπληκτικά, μοναδικά ρολόγια χωρίς τη βοήθεια σύγχρονων βιομηχανικών εργαλείων. Ως αποτέλεσμα, η εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή του επιτρέπει την προσαρμογή των ρολογιών για συγκεκριμένους πελάτες. Ένα ρολόι χειρός Philippe Dufour Grande & Petite Sonnerie, το πρώτο του είδους του, πουλήθηκε για 4,7 εκατομμύρια φράγκα σε δημοπρασία το 2021. Εμφανιζόμενο εδώ σε κίτρινο χρυσό, αρχικά ανήκε στον σουλτάνο του Μπρουνέι.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

    Voutilainen.  Θεωρείται από τους πιο ταπεινούς κορυφαίους ωρολογοποιούς, η Kari Voutilainen κερδίζει βραβεία GPHG με τον τρόπο που ο Tom Brady αποκτά δαχτυλίδια Super Bowl. Από το εργαστήριό του σκαρφαλωμένο στην πλαγιά ενός βουνού στην ελβετική Jura, ο Voutilainen και η ομάδα του παράγουν εξαιρετικά διακοσμημένα καντράν—όπως η ιαπωνική λάκα στο κομμάτι Ji-Ku μοναδική—για να επιδείξουν την ακρίβεια των εξαίσιων κινήσεων του ρολογιού του. Τα σπάνια ρολόγια του φέρνουν τακτικά περισσότερα από 100.000 φράγκα σε δημοπρασία, με μερικά να πωλούνται έως και πενταπλάσια.

    σχετίζεται με το Independent Watchmakers Surge as Rolex, το Patek Remain Unattainable

    Halios

    Από την εστία ωρολογοποιίας του Καναδά πηγάζει το Halios, μια μάρκα εμπνευσμένη από vintage, γνωστή κυρίως για τα ρολόγια κατάδυσής της—το μοντέλο Seaforth είναι το πιο δημοφιλές του, διαθέσιμο με ζωηρά χρώματα όπως κίτρινο, πορτοκαλί, παστέλ μπλε και ροζ. Η μάρκα ξεκίνησε το 2009 από τον αυτο-ομολογημένο «watchaholic» Jason Lim στο Βανκούβερ. Κατασκευασμένο με συνεργάτες στην Ασία με κινήσεις από την Ελβετία και την Ιαπωνία, τα σχέδια της Halios που είναι έτοιμα για το νερό στρέφονται στη δεκαετία του 1960. Οι τιμές κυμαίνονται από περίπου $800 έως $1.000, όταν είναι διαθέσιμα.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα