Οι 13 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ και δρομολογήθηκαν τον περασμένο Μάρτιο με κοινή Υπουργική απόφαση, είναι οι εξής:
- Εκτύπωση μηνιαίου ή ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
- Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους
- Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας
- Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας
- Βεβαίωση απογραφής
- Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών
- Ασφαλιστική ικανότητα
- Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση
- Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας και επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών
- Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής κατά τη διαδικασία του Ν. 4554/2018
- Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις της παραγράφου 9 του άρθρου 39 του Ν. 4387/2016 (Δελτία Παροχής Υπηρεσιών)
Τους τελευταίους δύο μήνες έχουν γίνει περισσότερες από 44.000 συναλλαγές μέσω των ΚΕΠ για τις 13 ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Παράλληλα έχει συσταθεί ομάδα εργασίας με στόχο να εκσυγχρονιστούν το σύνολο των διαδικασιών των πρώην ασφαλιστικών ταμείων που είχαν ενταχτεί στα ΚΕΠ. Ήδη από τις 272 διαδικασίες έχουν καταργηθεί οι 68 ενώ πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η διοικητική εκκαθάριση όλων των διαδικασιών αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ.
Επίσης, μέσα στον Ιούλιο, μπαίνει σε εφαρμογή ένας μηχανισμός που θα αλλάξει το τοπίο, αξιοποιώντας και τις νέες, ψηφιακές τεχνολογίες:
- Πρώτον το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου – άρα και του e-ΕΦΚΑ- που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, χωρίς χρέωση των πολιτών.
- Δεύτερον, τη νέα υπηρεσία myEFKAlive που θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στις επόμενες ημέρες.
- Και τρίτον, τις 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ήδη διαθέτει ο ΕΦΚΑ και που πρόκειται να αυξηθούν τους επόμενους μήνες.