22.7 C
Athens
Saturday, May 18, 2024
More

    Ο πιο περιζήτητος Deal Maker του διαδικτύου είναι μόλις 22 ετών

    O Γιώργος Μουλός ξεκινά τα βήματά του από την Αυστραλία. Επηρεασμένος από τον μετανάστη παππού του, ο οποίος “έχτισε” μικρές επιχειρήσεις στην “Άγνωστη Νότια Γη”, έκανε τις πρώτες του συστάσεις µε το επιχειρείν στα 15 του, οπότε και άρχισε να στήνει μικρά sites. Όταν μάλιστα κατάφερε να αντλήσει για λογαριασμό πελάτη του έσοδα 110.000 δολαρίων Αυστραλίας σε διάστημα μόλις τριών μηνών, τότε κατάλαβε ποιος ήταν ο επαγγελματικός του προορισμός.

    Επί 7 χρόνια ο Γιώργος έχει δημιουργήσει, αγοράσει και πουλήσει πάνω από 75 διαδικτυακές επιχειρήσεις, ενώ µέσω της εταιρείας που έχει ιδρύσει, της Ecommerce Brokers, στοχεύει να πουλήσει επιχειρήσεις συνολικής αξίας 1,5 εκατ. δολ. έως το τέλος του 2020, φέρνοντας παράλληλα την επανάσταση στον τρόπο µε τον οποίο επενδύουν οι άνθρωποι στο ecommerce, µέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που αναπτύσσει.

    Μερικά από τα πιο πρόσφατα deals του Γιώργου περιλαμβάνουν μια εταιρεία ακουστικών βαρηκοΐας η οποία πουλήθηκε έναντι 440.000 δολ., καθώς και μια εταιρεία καλλυντικών που πουλήθηκε έναντι 500.000 δολ.

    Στο ίδιο διάστημα ο Γιώργος ταξίδεψε σε Αυστραλία, Ασία, Ευρώπη και ΗΠΑ για να συναντήσει πελάτες και μεσίτες, αλλά και για να συμμετάσχει ως ομιλητής σε σεμινάρια.

    Το 2018 όμως έκανε κάτι ακόμα πιο πρωτότυπο. Άρχισε να καταγράφει το επιχειρηματικό του ταξίδι στο κανάλι του στο YouTube. Έχει δημιουργήσει περισσότερα από 150 βίντεο και vlogs σχετικά µε τη διαδρομή του, µε στόχο να αποδείξει ότι “δεν χρειάζεται κάποιος να έχει πτυχίο, κεφάλαιο κίνησης ή πλούσια οικογένεια για να πετύχει στον κόσμο του επιχειρείν, αλλά πειθαρχία και επιμονή”.

    Η Ecommerce Brokers αποτελείται από μια ομάδα 4 ατόμων, η οποία επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τη νέα βιομηχανία των διαδικτυακών συγχωνεύσεων και εξαγορών, που επί σειρά ετών χαρακτηριζόταν από αργές και απαρχαιωμένες διαδικασίες. “Η Ecommerce Brokers πουλά υψηλής ποιότητας, κερδοφόρα online brands, ενώ παράλληλα βοηθά και την πλευρά των αγοραστών παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες”, λέει ο Γιώργος. Συμπληρώνει, μάλιστα, πως η πανδημία της COVID-19 δημιούργησε έντονη κινητικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας πως η Ecommerce βρίσκεται στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή ώστε να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να επενδύσουν στον διαδικτυακό κόσμο.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα