21.2 C
Athens
Saturday, September 21, 2024
More

    Ο κινεζικός κολοσσός ρούχων και αξεσουάρ Shein ετοιμάζεται να μπει στο αμερικάνικο χρηματιστήριο

    Ο κινεζικός κολοσσός ρούχων και αξεσουάρ με έδρα τη Σιγκαπούρη, Shein, ετοιμάζεται να μπει στο αμερικάνικο χρηματιστήριο μέσα στο 2023. Με νέες συλλογές, premium προϊόντα και ανταγωνιστική των Asos και Amazon, η εταιρεία Shein προσπαθεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών.

    Σύμφωνα με τους Financial Times, σε μία παρουσίαση προς τους επενδυτές, η εταιρεία Shein ανέφερε ότι τα έσοδά της θα υπερδιπλασιαστούν στα 60 δις δολάρια μέχρι το 2025.

    Ειδικότερα, ανέφερε στους επενδυτές ότι από τα 22,7 δις δολάρια έσοδα που κατέγραψε πέρσι, μέσα σε τρία χρόνια στοχεύει να τα εκτοξεύσει στα 58,5 δις δολάρια. Σε ύψος που ξεπερνάει τις ετήσιες πωλήσεις των μεγάλων παικτών όπως H&M και Zara.

    Στην παρουσίαση της η Shein ανέφερε ότι πέτυχε κέρδος για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, φτάνοντας τα 700 εκατ. δολάρια το 2022.

    Ωστόσο, πρόκειται για μείωση σε σχέση με το κέρδος του 2021, το οποίο ήταν 1,1 δισ. δολάρια το 2021, εξαιτίας του υψηλού κόστους αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών και του αυξανόμενου κόστους παραγωγής.

    Η εταιρεία επίσης προβλέπει ότι για το 2025, τα κέρδη της θα αυξηθούν 7,5 δις δολάρια, στοχεύοντας σε νέες σειρές και premium προϊόντα, παράλληλα με τη μείωση κόστους στην αποθήκευση και την παράδοση.

    Ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο, η Wall Street Journal είχε αναφέρει ότι η Shein στοχεύει να χτυπήσει την Amazon, δημιουργώντας μια πλατφόρμα, μέσω της οποία εκτός από τα δικά της προϊόντα θα πουλάει και προϊόντα από άλλα brands.

    Έχοντας την υποστήριξη επενδυτών όπως Sequoia Capital China και η General Atlantic, μία νέα πλατφόρμα με προϊόντα κι από άλλες μάρκες θα οδηγούσε την εταιρεία στο να εξελιχθεί ως ο νούμερα 1 ανταγωνιστής και της Alibaba.

    «Η πλατφόρμα της αγοράς καθιστά διαθέσιμη μια σειρά από πρόσθετες επιλογές εμπορευμάτων και αποστολής και αναμένουμε ότι θα οδηγήσει σε αυξημένη αφοσίωση και ικανοποίηση των πελατών», ανέφερε το σημείωμα του Δεκεμβρίου προς τους επενδυτές, με την εταιρεία να επιχειρεί να διευρύνει τις δυνατότητές της να δημιουργήσει περισσότερους πιστούς πελάτες.

    Ο κινεζικός κολοσσός επιλέγει να αναζητήσει μια αμερικάνικη IPO σε μία περίοδο που οι μετοχές τεχνολογίας, που θριάμβευσαν τα προηγούμενα χρόνια, βρίσκονται στο επίκεντρο των συνέπειων μιας ευρύτερης οικονομικής ύφεσης.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα