25.6 C
Athens
Saturday, July 27, 2024
More

    Nova: Αύξηση εσόδων και ενίσχυση των επενδύσεων σε 5G το 2023

    Κατά 3% αυξήθηκαν τα συνολικά έσοδα της Nova το 2023, διαμορφούμενα σε περίπου 830 εκατ. ευρώ. Η πελατειακή βάση σε συμβόλαιο αυξήθηκε κατά +9,0% φθάνοντας τα 2,9 εκατομμύρια RGUs (μονάδων παραγωγής εσόδων).

    Το προσαρμοσμένο EBITDAal αυξήθηκε σε €268 εκατ., κατά +8,5%, τόσο λόγω της αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας, όσο και λόγω των οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την ενοποίηση συστημάτων και εργασιών.

    Tην ίδια στιγμή οι συνδρομητές Nova στο Pay TV έχουν ξεπεράσει τους 435.000 στο πρώτο τρίμηνο του 2024, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση 6,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ιδιαίτερη αύξηση έχει σημειωθεί στο συμβόλαιο κινητής καθόλη την διάρκεια του 2023, η οποία συνεχίζεται και το 2024, που έχει ως αποτέλεσμα το μερίδιο της Nova να διαμορφώνεται στο 21%.

    Η Nova το 2023 συνέχισε να πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις – υψηλότερες συγκριτικά με το 2022 – επενδύοντας σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5G και οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH), επιτυγχάνοντας 76% κάλυψη εξωτερικού πληθυσμού 5G (η οποία τώρα υπερβαίνει το 80%) και προσθέτοντας 117.000 σπίτια που έχουν ήδη εγκατάσταση φτάνοντας τα 247.000 σπίτια με δίκτυο οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) μέχρι το τέλος του 2023 (και έχοντας σήμερα ήδη υπερβεί τα 330.000 σπίτια).

    Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα Nova ολοκλήρωσε το πρώτο οικονομικό έτος της, σε συνέχεια της επιτυχούς συγχώνευσης των Nova και Wind, που έλαβε χώρα τον Ιανουάριο του 2023. Το 2023 ήταν για τη νέα Nova ένα έτος επιτυχημένης αναδιάρθρωσης, επανασχεδιασμού της εμπορικής στρατηγικής και αύξησης των επενδύσεων, θέτοντας τα θεμέλια για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας.

    Το 2023, σηματοδότησε ολική αναδιάθρωση των εργασιών της Nova, με ενοποίηση των συστημάτων, βελτίωση της καθαρής θέσης των ιδίων κεφαλαίων, ενίσχυση των επενδύσεων σε 5G και FTTH και επαναπροσδιορισμό των σχέσεων με τους πελάτες, με το λανσάρισμα μιας νέας εμπορικής προσέγγισης. Με νέες, απλοποιημένες προσφορές που χαρακτηρίζονται από άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, η Nova εισήγαγε διαφάνεια τιμών για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, θέτοντας τις βάσεις για μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, την προηγμένη τεχνολογία και την εξαιρετική εμπειρία στην καλύτερη δυνατή αξία.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα