13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Νοικοκυριά σε απόγνωση-Καταναλωτές κυνηγοί προσφορών

    Μετά τις γιορτές, οι καταναλωτές κάνουν ταμείο στο πόσα ξόδεψαν πόσα έμειναν και τι κάνουμε τώρα. Οι οικογένειες αντιλαμβάνονται ότι η ακρίβεια μαστίζει και πρέπει να προσέχουν για να έχουν.

    Δύσκολη περίοδος ειδικά αυτή που ξεκινάει με μια ανατίμηση προϊόντων ολοένα και μεγαλύτερη οι καταναλωτές άφραγκοι να έχουν τις οφειλές τους τις δόσεις της Εφορίας , ΕΝΦΙΑ , τραπεζικές κάρτες και δάνεια , Τέλη κυκλοφορίας και φυσικά τα χρωματιστά τιμολόγια .

    Έχουν επιδοθεί σε ένα κυνήγι προσφορών από τις μεγάλες αλυσίδες έως τις μικρότερες. Ξέρουν με ακρίβεια ποιος δίνει το δεύτερο προϊόν δώρο, το τρίτο εξτρά, τις τιμές και ειδικά τις εκπτώσεις ποιος έχει τις καλύτερες , πριν μπουν μέσα στο κατάστημα.

    Κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί παραμένει τόση ακρίβεια παρά τη μείωση του πληθωρισμού.

    Για παράδειγμα αυτό που άφηναν να συμβαίνει με το βρεφικό γάλα που πουλιόταν έως και 213% ακριβότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης ποιος φταίει ;

    Ο έρμος ο καταναλωτής ;

    Οι ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ βγήκαν για  σαφάρι κατά των πολυεθνικών που πωλούν στην Ελλάδα -μέσω των σούπερ μάρκετ αλλά και των φαρμακείων- βρεφικό γάλα, με τα αποτελέσματα όμως να παραμένουν αμφίβολα. Διότι τα χρήματα στους καταναλωτές που πλήρωναν για χρόνια το βρεφικό γάλα χρυσό δεν θα επιστραφούν.

    Σε  απόγνωση είναι σχεδόν τα 7 στα 10 νοικοκυριά αφού οι περιορισμοί στις αγορές τους εξαρτώνται άμεσα από τις τιμές στο ράφι.

    Το αρνητικό ρεκόρ ακρίβειας που κατέχει η Ελλάδα δεν συνάδει ούτε με τους μισθούς ούτε με τον πληθωρισμό αλλά ούτε και με το επίπεδο ζωής.

    Για αυτό το λόγο  οι οικογένειες τρέχουν για τις προσφορές και τις εκπτώσεις όπου πραγματικά τους συμφέρει κυνήγι προσφορών λέγεται και καλά κάνουν

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα