25.1 C
Athens
Saturday, September 21, 2024
More

    Nike: Πόσα χρήματα έχει δαπανήσει για διαφήμιση στους Ολυμπιακούς του Παρισιού;

    Η Nike ξοδεύει περισσότερο από ποτέ στο μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες προσπαθώντας να αναζωογονήσει τις πωλήσεις.

    Ο συνιδρυτής της Nike Φιλ Νάιτ (Phil Knight) απηύθυνε έκκληση προς την «οικογένεια» αθλητών και προπονητών της Nike ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και τη θέληση για νίκη αλλά και τη φήμη της εταιρείας αθλητικών ειδών που βλέπει τις πωλήσεις της να κατρακυλούν.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Τζον Ντόναχιου ανακατανέμει τους πόρους και προχωρά σε περικοπές κόστους ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι περικοπές περιλαμβάνουν και  απολύσεις που αφορούν το 2% του εργατικού δυναμικού της ανακατευθύνοντας μέρος των εξοικονομήσεων στο μάρκετινγκ.

    Η Nike δαπανά συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» – τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, εκδηλώσεις της μάρκας και άλλα.

    «Επανεπενδύουμε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δραστηριότητες που απευθύνονται στον καταναλωτή», δήλωσε ο Ντόναχιου σε επενδυτές και αναλυτές τον Ιούνιο, υποσχόμενος να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων με πιο τολμηρές διαφημίσεις.

    Η Nike έχει αυξήσει τις δαπάνες κατά περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο δολάρια
    Η Nike έχει αυξήσει τις δαπάνες κατά περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο δολάρια

    Η πρόεδρος της Nike Χάιντι Ο’Νιλ (Heidi O’Neill) για τους καταναλωτές, το προϊόν και το εμπορικό σήμα, δήλωσε στο Reuters τον Απρίλιο ότι το μάρκετινγκ του brand για τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα είναι η «μεγαλύτερη δαπάνη της εταιρείας για τα μέσα ενημέρωσης».

    Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει και νέα είδη, όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium, καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι το επόμενο έτος.

    Κορυφαίες χορηγίες της Nike

    Η Nike έχει τον μεγαλύτερο αριθμό χορηγιών σε αθλητές, σύμφωνα με την Citi Research, και ένα σημαντικό κατάλογο αθλητών που στοχεύουν σε βάθρα στο Παρίσι. Κανείς δεν είναι πιο προβεβλημένος από τον Τζέιμς, ο οποίος μετέφερε τη σημαία των ΗΠΑ στον Σηκουάνα κατά την τελετή έναρξης.

    Ο 39χρονος σταρ των Λος Άντζελες Λέικερς έδωσε στη Nike μια σπάνια ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την παρουσία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες – δεν έχει αγωνιστεί σε αυτούς από το Λονδίνο το 2012. Τα αθλητικά του παπούτσια συγκαταλέγονται στις σημαντικότερες σειρές προϊόντων της Nike και εμφανίστηκε μαζί με τα κορυφαία ονόματα της Nike στο πλαίσιο μιας εντυπωσιακής καμπάνιας για τους αγώνες – ένας κατάλογος που περιλαμβάνει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, τον Βίκτορ Ουεμπανιάμα, τον Κιλιάν Εμπαπέ, τη Σαμπρίνα Ιονέσκου, τη Σοφία Σμιθ και τον αείμνηστο Κόμπι Μπράιαντ.

    Πέρα από το μπάσκετ και τον στίβο, τα παπούτσια της Nike βρίσκονται σε όλες τις εκδηλώσεις, όπου φοριούνται αθλητικά παπούτσια. Ο Ιάπωνας skateboarder Yuto Horigome κέρδισε χρυσό μετάλλιο τη Δευτέρα με μια ομαλή διαδρομή με το δικό του παπούτσι συνεργασίας με τη Nike.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα