13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    NielsenIQ: Η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων -γάλα, γιαούρτι, τυρί- έχει αυξηθεί 18%

    Με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία της κατηγορίας ξεπερνά τα 2,4 δισ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη 8,9% έναντι του 2022 -σ.σ. τα 2,2 δισ. ευρώ αφορούν πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ οι οποίες πέρυσι αυξήθηκαν κατά 8,7% έναντι του 2022 και 21% έναντι του 2021- με τα προϊόντα του κλάδου να αποτελούν βασικά για το ελληνικό καλάθι.

    Η κατηγορία των προϊόντων γιαούρτης και επιδορπίων, έχει αύξηση στη μέση τιμή  8,7% .

    Ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε υψηλό ποσοστό ανάπτυξης 4,7%.

    Στα τυροκομικά η ζήτηση διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα .

    Οι πωλήσεις του γάλακτος σημείωσαν  απώλειες,  της τάξεως του 2,1%, με την αξία να σημειώνει αύξηση 7,9%.

    Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει και τις επιλογές τους εξαιτίας των τιμών.
    Τη διετία 2020 και 2021, 6 στους 10 καταναλωτές (ποσοστό 60%) δήλωνε ότι όταν αγοράζει τρόφιμα επέλεγε αυτά να είναι ελληνικής προέλευσης, το ποσοστό αυτό έχει υποχώρησε στο 43%.

    Με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία της κατηγορίας ξεπερνά τα 2,4 δισ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη 8,9% έναντι του 2022 -σ.σ. τα 2,2 δισ. ευρώ αφορούν πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ οι οποίες πέρυσι αυξήθηκαν κατά 8,7% έναντι του 2022 και 21% έναντι του 2021- με τα προϊόντα του κλάδου να αποτελούν βασικά για το ελληνικό καλάθι.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα