Με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία της κατηγορίας ξεπερνά τα 2,4 δισ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη 8,9% έναντι του 2022 -σ.σ. τα 2,2 δισ. ευρώ αφορούν πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ οι οποίες πέρυσι αυξήθηκαν κατά 8,7% έναντι του 2022 και 21% έναντι του 2021- με τα προϊόντα του κλάδου να αποτελούν βασικά για το ελληνικό καλάθι.
Η κατηγορία των προϊόντων γιαούρτης και επιδορπίων, έχει αύξηση στη μέση τιμή 8,7% .
Ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε υψηλό ποσοστό ανάπτυξης 4,7%.
Στα τυροκομικά η ζήτηση διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα .
Οι πωλήσεις του γάλακτος σημείωσαν απώλειες, της τάξεως του 2,1%, με την αξία να σημειώνει αύξηση 7,9%.
Με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία της κατηγορίας ξεπερνά τα 2,4 δισ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη 8,9% έναντι του 2022 -σ.σ. τα 2,2 δισ. ευρώ αφορούν πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ οι οποίες πέρυσι αυξήθηκαν κατά 8,7% έναντι του 2022 και 21% έναντι του 2021- με τα προϊόντα του κλάδου να αποτελούν βασικά για το ελληνικό καλάθι.