17 C
Athens
Monday, May 13, 2024
More

    Netflix: Κορεατικό στοίχημα 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων καθώς μεγαλώνει η μανία του K-Drama

    Η Netflix Inc. υποσχέθηκε να υποστηρίξει και να καλλιεργήσει  κορεάτεικες εκπομπές και τα στούντιο πίσω από viral εκπομπές όπως το Squid Game, περιγράφοντας πώς σχεδιάζει να δαπανήσει μερικά από τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια που προορίζονται για το K-drama.

    Ο Co-Chief Executive Officer Ted Sarandos δήλωσε ότι η εταιρεία του θα χρηματοδοτήσει εκπαιδευτικά προγράμματα για την επόμενη γενιά δημιουργών και διασκεδαστών, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα. Το Netflix θα συνεργαστεί με τοπικούς οργανισμούς για τον εντοπισμό και την περιποίηση νέων ταλέντων, πρόσθεσε.

    Αυτές οι πρωτοβουλίες υπογραμμίζουν πώς τα κορεατικά προγράμματα όπως το The Glory έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια ως καταλύτης έκπληξη για το Netflix, το οποίο χρειάζεται καυτό πρωτότυπο περιεχόμενο για να το διαφοροποιήσει από ανταγωνιστές όπως η Walt Disney Co. και η Apple Inc. Περίπου τα τρία πέμπτα των χρηστών του Netflix έχουν παρακολουθήσει μια κορεατική εκπομπή και ο χρόνος παρακολούθησης αυτών των προγραμμάτων έχει εξαπλασιαστεί σε μόλις τέσσερα χρόνια, είπε. Περίπου το 90% των θεατών για περιεχόμενο κορεατικού ρομαντικού είδους προέρχονται από το εξωτερικό, είπε ο Σαράντος.

    Το Netflix τον Απρίλιο δεσμεύτηκε να δαπανήσει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια στη χώρα. Η Νότια Κορέα έχει ήδη γίνει ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών του Netflix, συμβάλλοντας στην αύξηση των παγκόσμιων συνδρομών καθώς περισσότεροι καταναλωτές παρακολουθούν κορεατικά δράματα και ριάλιτι. 

    Η Sarandos επισκέπτεται τη Σεούλ για τρεις ημέρες για να συζητήσει τα επενδυτικά της σχέδια με κορεάτες παραγωγούς εταίρους και κυβερνητικούς αξιωματούχους, συμπεριλαμβανομένου του πρωθυπουργού Han Duk-soo. Το στέλεχος του Netflix υποστήριξε ότι η ευρεία επένδυση στους δημιουργούς και την παραγωγή θα πρέπει να δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερα κυματιστικά αποτελέσματα στην οικονομία από το απλό μοίρασμα κερδών.

    Οι πωλήσεις του Netflix στην Κορέα αυξήθηκαν κατά 22% στα 773,3 δισεκατομμύρια γουόν (600 εκατομμύρια δολάρια) το 2022, αφού η εταιρεία αύξησε το κόστος μιας μηνιαίας συνδρομής, σύμφωνα με τον Byun Jae-il, βουλευτή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης που είναι μέλος του Science, Technology. Επιτροπή Ενημέρωσης, Ραδιοτηλεόρασης και Επικοινωνιών της Εθνοσυνέλευσης. 

    Αν και η αύξηση των τιμών βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων, η νέα πολιτική έπληξε τον αριθμό των συνδρομητών στη χώρα. Οι χρήστες που πληρώνουν μειώθηκαν κατά 30% σε 1,17 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα, είπε ο Byun. 

    Το Netflix βρίσκεται επίσης σε νομικό αγώνα με την SK Broadband για πληρωμές για τη χρήση του δικτύου της. Ο πάροχος Διαδικτύου κατηγορεί το Netflix για εκρηκτική αύξηση της κυκλοφορίας και απαιτεί από την αμερικανική εταιρεία να πληρώσει για τη χρήση του δικτύου της. Το Netflix αντεπιτίθεται στο δικαστήριο, υποστηρίζοντας ότι δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει τέλη χρήσης δικτύου. 

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα